سونی امروز SRS-NS7، جدیدترین مدل از سری اسپیکر گردنی بی سیم خود را روانه بازار کرد. SRS-NS7 اولین بلندگوی گردنی در جهان است که دارای Dolby Atmos می باشد. SRS-NS7 با فرستنده بلوتوث WLA-NS7 همراه است و همراه با مدل های تلویزیونی BRAVIA XR می تواند صدای Dolby Atmos را به بلندگو منتقل کند.

با استفاده از اپلیکیشن 360 Spatial Sound Personalizer، کاربران می توانند از گوش های خود عکس بگیرند تا یک نقشه HRTF از گوش های خود ایجاد کنند، که سپس به سیستم بازگردانده می شود تا صدای Atmos را به شکل گوش و سر خاص شما تنظیم کند. SRS-NS7 همراه با فرستنده WLA-NS7 و تلویزیون BRAVIA XR همچنین می توانند تاخیر صدا را برای تجربه بهتر مشاهده به حداقل برسانند. با این حال، این ویژگی تأخیر کم تنها در صورتی کار می کند که از فرستنده با مدل های تلویزیون BRAVIA XR استفاده کنید.

علاوه بر جفت شدن با فرستنده همراه، SRS-NS7 همچنین می تواند با گوشی هوشمند یا هر منبع بلوتوث متصل شود. با میکروفون موجود، می توانید تماس بگیرید. SRS-NS7 همچنین می تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شده، بنابراین می توانید به طور همزمان به رایانه شخصی و گوشی هوشمند خود متصل شوید.

SRS-NS7 دارای طراحی دو درایور است که دارای یک درایور فعال و یک رادیاتور منفعل در هر دو طرف است. هر دو جهت موقعیت دقیق صدا به سمت بالا زاویه دارند. اسپیکر دارای روکش پارچه ای و بند گردن انعطاف پذیر است. همچنین IPX4 در برابر پاشش مقاوم است. عمر باتری SRS-NS7 تا 12 ساعت است. شارژ سریع ده دقیقه ای از روی فلت می تواند 60 دقیقه عمر باتری را به همراه داشته باشد. قیمت این اسپیکر 300 دلار می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *