نوکیا به تازگی از تبلت جدید نوکیا T20 رونمایی کرده که در دو نسخه Wi-Fi و 4G روانه بازار می شود. این تبلت از باتری 8200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که بزرگترین در قیمت آن است. با توجه به اعداد رسمی، T20 حدود 15 ساعت قابل استفاده باشد. این بدان معناست که می تواند یک روز کاری/مدرسه کامل را پشت سر بگذارد و همچنان برای مدت زمان بازی باقی بماند.

اگر تمام روز در تماس هستید – به معنای واقعی کلمه – با این تبلت می توان حدود 7 ساعت بدون وقفه چت کرد. برای سرگرمی آخر هفته، می تواند 10 ساعت فیلم پخش کند. شارژ از طریق USB-C با آداپتور 15W انجام می شود. توجه داشته باشید که بسته خرده فروشی تنها با یک شارژر 10 واتی عرضه می شود.

نوکیا T20 دارای نمایشگر 10.4 اینچی با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل (15:9) است. 400 نیت روشنایی معمولی با حالت افزایش روشنایی را نوید می دهد. همچنین با شیشه مقاوم محافظت می شود. این تبلت، اندروید 11 را بر روی تراشه Unisoc Tiger T610 (12 نانومتر) به دو هسته Cortex-A75 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز اجرا می کند. شما می توانید آن را با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه، به علاوه هر مقدار که در قالب کارت microSD قرار دهید، دریافت کنید.

T20 همان قول پشتیبانی از سری G نوکیا را دارد که به معنی 2 سال به روز رسانی سیستم عامل و 3 سال وصله های امنیتی ماهانه است. این تبلت بخشی از Android Enterprise Recommended است و HMD در حال گسترش تجارت خود به شرکت هایی است که ابزارهایی برای استقرار ناوگان تبلت ها، مدیریت آنها از راه دور و اتصال امن داده حتی در رومینگ در بیش از 180 کشور جهان دارند.

این تبلت مجهز به بلندگوهای استریو، دو میکروفون و جک 3.5 میلی متری هدفون است. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای مکالمات تصویری و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد. دوربین جلو برای تماس های ویدیویی بهینه شده و می تواند قفل چهره را انجام دهد.

HMD Global تعدادی از لوازم جانبی را که با در نظر گرفتن تبلت طراحی شده، آماده کرده است. دو مورد اول یک کیس ناهموار و یک قاب ناهموار با روکش فلیپ و کیک استند داخلی است. اینها تبلت را در حین حرکت و یا در دستان جوان محافظت می کند. مورد دوم همچنین می تواند به سرعت برای تماس تصویری یا تماشای فیلم تنظیم شود. قیمت نوکیا T20 (Wi-Fi) از 200 یورو برای مدل 3/32 گیگابایتی و مدل 4G LTE از 240 یورو شروع می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *