با فعال شدن مایکروسافت ویندوز 11، سازندگان مختلف عجله می کنند تا دستگاه هایشان را با آخرین نسخه سیستم عامل، عرضه کنند. یکی از این برند ها شامل ایسر با لپ تاپ Aspire Vero است. در حالی که ویندوز 11 بدون شک یکی از ویژگی های کلیدی آن است، کیفیت ساخت و مواد مورد استفاده هنوز جنبه قابل توجهی دارد.

محصول شرکت اولین لپ تاپی است که بر پایداری تمرکز کرده است. این لپ تاپ جدید با پلاستیک های بازیافتی (PCR) استفاده شده برای شاسی و صفحه کلید ساخته شده است. علاوه بر این، 30 درصد از کل شاسی با استفاده از پلاستیک PCR ساخته شده، در حالی که درپوش های صفحه کلید در حدود 50 درصد از PCR استفاده می شود.

این برند، از بسته بندی قابل بازیافت 100 درصدی برای لپ تاپ و 100 درصد پلاستیک بازیافتی برای محافظ لپ تاپ و صفحه کلید و 85 درصد مواد بازیافتی برای جعبه کارتن استفاده کرده است. در زیر کاپوت، Aspire Vero جدید دارای پردازنده Core i7 نسل 11 اینتل با گرافیک Iris Xe و 512 گیگابایت حافظه SSD است. در جلو، صفحه نمایش دارای پنل 15.6 اینچی FHD است، در حالی که لپ تاپ از WiFi 6 ،USB Type-C ، دو درگاه USB Type-A و پورت HDMI 2.0 پشتیبانی می کند.

این لپ تاپ با برچسب قیمت 899.99 دلار آمریکا برای مدل i، که با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD همراه شده، قابل خریداری است. نسخه Core i5 اواخر این ماه عرضه شده و با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD ارائه شده و 699.99 دلار آمریکا هزینه خواهد داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *