گجت و پوشیدنی

رونمایی آمازفیت از ساعت های GTR 3 Pro ،GTR 3 و GTS 3

آمازفیت در سپتامبر سال گذشته از نسل دوم ساعت های هوشمند گرد و مستطیل شکل خود رونمایی کرد، بنابراین جایگزینی آنها به تاخیر افتاده است. انتظار با رونمایی از سه مدل جدید به پایان رسید – امسال یک مدل پرو وجود دارد. در حالی که این سه ساعت ویژگی های اصلی خود را دارند، هر کدام دارای نقاط قوت متفاوتی هستند. یکی گزینه پریمیوم، دیگری قهرمان باتری، سوم نازک و سبک است.

Amazfit GTR 3 Pro

شاسی گرد GTR 3 Pro از آلیاژ آلومینیوم درجه یک ساخته شده و تنها 32 گرم وزن دارد. روی آن را با شیشه خمیده پوشانده اند. دو نسخه وجود دارد – چرم قهوه ای (اشاره به بند) با بدنه خاکستری روشن و مشکی نامحدود با بدنه خاکستری تیره و بند فلورواستومر سیاه.

پرو دارای صفحه نمایش بزرگتر از قبل 1.45 اینچ است. بسیار شارپ (331 پیکسل در هر اینچ) و بسیار روشن (حداکثر حداکثر 1000 نیت) می باشد. حاشیه های باریک (نسبت صفحه به بدنه به 70.6 درصد) بدین معناست که ساعت دارای اندازه معمولی GTR 3 است (صفحه نمایش 1.39 اینچی، 66 درصد StB). همچنین نرخ تازه سازی صفحه نمایش 67 درصد افزایش یافته است.

شما می توانید از بیش از 150 واچ فیس یکی را انتخاب کنید و هر صفحه دارای نسخه تطبیق پذیری Always On Display است که برای کاهش مصرف برق ساده شده است. برخی از واچ فیس ها قابل ویرایش هستند، یعنی می توانید ویجت هایی را که نمایش می دهند (ضربان قلب، گام شمار، آب و هوا و غیره) انتخاب کنید.

این ساعت دارای دو دکمه است، یکی از بالای آن در واقع یک تاج است. می توانید از آن برای پیمایش در منوها و اعلان های طولانی تر استفاده کنید. با این نسل از ساعت ها آمازفیت سیستم عامل Zepp را معرفی می کند که دارای رابط کاربری تغییر یافته است. این دستگاه به اندازه Wear OS قدرتمند نیست، اما از اپلیکیشن های شخص ثالث پشتیبانی می کند، که بر روی چارچوب برنامه ای طراحی شده تا مصرف برق را کاهش دهد. یکی از 10 برنامه ای که در حال حاضر وجود دارد با Home Connect ادغام شده، که یک ابزار متقابل برای کنترل ابزارهای خانه هوشمند است.

این شرکت در حال ایجاد یک کیت توسعه اپ مبتنی بر وب است که به همه اجازه می دهد واچ فیس و حتی اپ های خود را ایجاد کنند (با آموزش هایی که شما را در این فرایند راهنمایی می کند). اشتراک گذاری این موارد نیز آسان خواهد بود، بنابراین می توانید خلاقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از آنها نیز لذت ببرید. این ساعت می تواند داده های سلامتی را که با Apple Health و Google Fit دنبال شده، همگام سازی کند. همچنین با اپ های محبوب مانند Strava ،Relive ،RunKeeper و دیگران کار می کند. پشتیبانی از برخی از این موارد در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود اما در عوض در آینده نزدیک به آن اضافه می شود.

در مورد ویژگی های سلامتی در حال پایش، این ساعت ضربان قلب 24 ساعته و ردیابی اکسیژن خون (SpO2) را ارائه می دهد. اندازه گیری میزان اکسیژن خون فقط 15 ثانیه طول می کشد – تقریبا نیمی از زمان مورد نیاز برای ساعت های نسل دوم. پایش خواب مراحل مختلف خواب را کنترل می کند و حتی می تواند چرت زدن را در طول روز تشخیص دهد. همچنین می توانید گزینه ای را فعال کنید که تنفس شما را در هنگام خواب پایش کند.

GTR 3 Pro بیش از 150 حالت ورزشی را ارائه می دهد. این دستگاه تا 5ATM ضد آب است، بنابراین می توانید با آن شنا کنید و برای اولین بار حتی می تواند ضربان قلب شما را در استخر پایش کند. مدل پرو از موقعیت یابی ماهواره بر اساس 5 صورت فلکی اصلی پشتیبانی کرده، که زمان قفل موقعیت 20 درصد و دقت را تا 40 درصد افزایش می دهد. این ساعت می تواند VO2 Max، سرعت در مقایسه با اجرای قبلی، زمان بازیابی کامل و موارد دیگر را ردیابی کند.

این ساعت دارای میکروفون و بلندگوی داخلی است که به شما امکان می دهد به تماس ها پاسخ دهید. اما می توانید با الکسا آمازون و همچنین یک دستیار آفلاین (که بدون اتصال به اینترنت دستورات انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی را می پذیرد) صحبت کنید. در حالی که ساعت به خودی خود فاقد اتصال به اینترنت است (برای این کار به تلفن شما متکی است)، 2.3 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی وجود دارد، بنابراین می توانید در هنگام ورزش در خارج از منزل برخی موسیقی یا پادکست بارگذاری کنید تا به آنها گوش دهید.

عمر باتری با استفاده معمولی 12 روز است. این ساعت می تواند تا 35 ساعت ردیابی پیوسته GPS دوام بیاورد. می توانید از حالت صرفه جویی در باتری برای افزایش فاصله بین شارژها به یک ماه کامل استفاده کنید.

Amazfit GTR 3

Amazfit GTR 3 دارای طراحی بدنه آلومینیومی مدل پرو است، اگرچه صفحه نمایش آن 1.39 اینچ کمی کوچکتر است. تراکم پیکسلی مشابهی برای یک تصویر واضح دارد و می تواند به روشنایی چشمگیر 1000 نیت برسد. حاشیه کمی ضخیم تر نشان می دهد که نسبت صفحه به بدنه 66 درصد است. این ساعت در رنگ های مشکی تندر و خاکستری مهتابی موجود است که هر دو دارای بندهای سیلیکونی هستند. این صفحه دارای بیش از 100 واچ فیس برای سفارشی کردن ظاهر است که همگی دارای نسخه حالت همیشه روشن هستند.

GTR 3 چیزی فراتر از نسخه ارزان قیمت پرو است. عمر باتری بهتری دارد – تا 21 روز استفاده معمولی (یک هفته بیشتر از GTR 2) یا 10 روز استفاده زیاد (یا تا 35 روز با حالت صرفه جویی در باتری). این ساعت همچنین دارای گیرنده GPS است و می تواند 35 ساعت مستقیم با یک بار شارژ کار کند.

Amazfit GTS 3

سری GTS یک صفحه مستطیل شکل ارائه می دهد که برای خواندن اعلان ها و استفاده از اپ های ساعت بیشتر از صفحه های گرد هدایت کننده است. این مدل صفحه نمایش بزرگتری نیز دارد – از 1.65 اینچ تا 1.75 اینچ. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 341 پیکسل در اینچ و نسبت StB 72.4 درصد ، تیزترین، بزرگترین و کارآمدترین فضا در نسل سوم است. همچنین 1000 نیت حداکثر روشنایی و حالت Always On Display را مانند دو حالت دیگر ارائه می دهد.

Amazfit GTS 3 در رنگ های مشکی گرافیت، Terra Rosa و White Ivory موجود است. ساعت فوق العاده سبک است و فقط 24.4 گرم وزن دارد. با این حال، عمر باتری تنها در 12 روز معمولی و 6 روز استفاده زیاد، 24 روز با Battery Saver می باشد. ردیابی مداوم GPS باتری را در 20 ساعت تخلیه می کند. این هنوز بسیار بهتر از GTS 2 است که معمولاً 7 روز طول کشید.

توجه داشته باشید که GTR 3 معمولی و GTS 3 فاقد بلندگو هستند، بنابراین نمی توانند تماس های صوتی را اداره کنند. همچنین، هیچ ذخیره سازی داخلی موسیقی برای آن دو وجود ندارد. این سه ساعت از امروز عرضه می شوند و ابتدا در آمریکا، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و چین در دسترس خواهند بود. قیمت نسخه پرو 230 دلار/200 یورو است، در حالی که نسخه استاندارد GTR 3 و GTS 3 یکسان قیمت دارند – 180 دلار/150 یورو.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا