ماه گذشته، اوپو رابط کاربری ColorOS 12 را در چین معرفی کرد. در همین راستا، این شرکت امروز برنامه زمانی انتشار جهانی بروزرسانی ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را برای گوشی هایش را ارائه کرد. اوپو قول داده که آن را تا پایان سال 2022 به 52 دستگاه خود تحویل دهد. به طور طبیعی، سری فایند ایکس 3 اولین دستگاهی بوده که از آن استفاده می کنند و عرضه آن برای امروز آغاز می شود.

درست مانند سال گذشته، اوپو برنامه بتا ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 را برای بازارهای جهانی اعلام کرد. این شرکت قصد دارد با نسخه جدید رابط کاربری سفارشی خود، بیش از 110 دستگاه را ارتقا داده و 150 میلیون کاربر را در سراسر جهان تحت پوشش قرار دهد. اوپو ادعا می کند که ColorOS 12 سریعترین و گسترده ترین در تاریخ این شرکت خواهد بود.

علاوه بر این، سیاست بروز رسانی نرم افزار خود را نیز به روز کرد؛ این شرکت می گوید که حداکثر سه بروزرسانی اندروید و چهار سال به روزرسانی امنیتی را ارائه می دهد. با توجه به این موارد، بیایید نگاهی بیندازیم که چه زمانی و کدام گوشی ها به روزرسانی ColorOS 12 Beta را در بازارهای بین المللی دریافت می کنند.

بروزرسانی ColorOS 12 Beta برای گوشی های ذکر شده در بالا به صورت دسته ای منتشر می شود. هنگامی که مشکلات از بازخوردهای تست کننده های بتا برطرف شد، بیلد پایدار در دسترس قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *