سامسونگ دعوتنامه هایی را برای رویداد راه اندازی آینده خود ارسال کرده که این شرکت آن را “Galaxy Unpacked Part 2” نامیده است. این رویداد به صورت آنلاین در 20 اکتبر ساعت 7 صبح PT یا 10:00 ET برگزار می شود، اما غول کره جنوبی اعلام نکرد که چه چیزی در حال ارائه دارد.

جالب است که رویداد سامسونگ فقط چند روز پس از رویداد اپل در 18 اکتبر برای مکینتاش جدید M1X و یک روز پس از رویداد معرفی سری گوگل پیکسل 6 در 19 اکتبر برنامه ریزی شده است. پستی از سامسونگ که این رویداد جدید Galaxy Unpacked Part 2 را اعلام می کند، به نوعی شخصی سازی برای دستگاه های گلکسی اشاره می کند.

در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این رویداد در دست نیست، به نظر می رسد که سامسونگ به گزینه های جدید رنگ برای گوشی های گلکسی یا سفارشی سازی کامل برای گوشی های هوشمند تاشو این برند اشاره کرده است.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 FE چند ماه است که در حال پیشرفت است و راه اندازی این گوشی چند بار به تعویق افتاده است. با این حال، بعید است که این دستگاه در رویداد 20 اکتبر به دلیل کمبود تراشه معرفی شود. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی می تواند در ژانویه 2022 رسمی شود و گوشی های پرچمدار سری گلکسی S22 را در ماه فوریه به بازار عرضه کند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ قصد دارد ویژگی های مربوط به نرم افزار را در رویداد آینده اعلام کند و می تواند جزئیات مربوط به عرضه اندروید 12 را فاش کند، زیرا این شرکت کره جنوبی قبلاً دو نسخه بتا عمومی را عرضه کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *