برای یکی از سریعترین شبکه های بی سیم خانگی چقدر هزینه می پردازید؟ بیش از هزینه ای که برای کامپیوتر یا گوشی خود پرداخت کرده اید؟ اگر چنین است، نت گیر راه حلی برای شما را دارد. این شرکت اولین سیستم شبکه مش WiFi 6E چهار بانده، با نام Orbi Quad-band Mesh WiFi 6E را معرفی کرده است.

با پرداخت بالای 1500 دلار سه بسته، 10.8 گیگابیت بر ثانیه پهنای باند کلی را در باندهای 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و در حال حاضر 6 گیگاهرتز دریافت خواهید کرد، بعلاوه باند پشتیبان (در سرعت ‘فقط’ WiFi 6) تا فرکانس های اصلی را روشن نگه دارید. شبکه خانگی شما می تواند به راحتی از اتصال اینترنت شما پیشی بگیرد، حتی اگر سرویس چند گیگابیتی دارید.

برخی پیشرفتها فراتر از سرعت خالص وجود دارد. این بسته سه واحدی حدود 9000 فوت مربع حداکثر پوشش را ارائه می دهد (از 7500 متر مربع فوت برای مدل های WiFi 6)، و درگاه WAN Ethernet در حال حاضر تا 10Gbps را پشتیبانی می کند. بر این اساس، پورت های اترنت 2.5Gbps بیشتر در روتر و ماهواره ها برای بهبود پهنای باند برای دستگاه های سیمی وجود دارد.

شما می توانید حداکثر چهار شبکه WiFi متمایز، از جمله یک شبکه فقط 6E ایجاد کنید تا مطمئن شوید دستگاه های جدیدتر با سرعت کامل کار می کنند. روتر Orbi Quad-band در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است. همچنین می توانید ماهواره های اضافی را با قیمت 599 دلار خریداری کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *