مدیر عامل هیوندای موتور اوایل این هفته فاش کرد که شرکت در حال برنامه ریزی برای توسعه تراشه های خود است. این حرکت در شرایطی رخ می دهد که با کمبود تراشه جهانی مواجه شده و این شرکت به دنبال کاهش وابستگی خود به تولیدکنندگان تراشه است.

برای کسانی که نمی دانند ، جهان با کمبود نیمه هادی مواجه است که صنایع مختلف در سراسر جهان، از جمله صنعت خودرو را تحت تاثیر قرار داده است. این کمبود حتی منجر به توقف کامل تولیدکنندگان خودرو به دلیل محدودیت عرضه شد. در حال حاضر، خودروساز کره جنوبی، هیوندای، ظاهراً به دنبال توسعه تراشه های خود برای قطع وابستگی خود به تولیدکنندگان تراشه است. این خبر پس از آن منتشر می شود که این شرکت در آگوست و سپتامبر 2021 “سخت ترین ماه ها” را مشاهده کرد.

مدیرعامل این شرکت خوزه مونوز اظهار داشت که بدترین وضعیت برای کمبود تراشه های صنعتی رخ داده است. این مقام ارشد گفت که این شرکت همچنین قصد دارد خودروها را در سطح برنامه تجاری اصلی خود در سه ماهه چهارم سال جاری تحویل دهد. علاوه بر این، تولیدکننده خودروی کره جنوبی نیز در حال تولید خودروهای برقی در آمریکا در سال 2022 است. هیوندای موتور یکی از معدود برندهای خودروی سازی دیگر مانند تسلا و تویوتا است که با کمبود نیمه هادی جهانی با محدودیت عرضه مواجه شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *