همانطور که وعده داده شده بود، Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 امروز به طور رسمی ارائه شد. سیستم عامل بازطراحی شده، سریعتر و ایمن تر شده است. Realme UI 3.0 دارای طراحی وسیع تری است که هدف آن کاهش تراکم اطلاعات با افزودن فضای سفید بیشتر است. آیکون ها با طرح و سایه های اضافی سه بعدی شده اند و نسبت به نمونه های قدیمی 2.0 رنگارنگ تر هستند.

تم جدید اندروید 12 با رنگ های قابل تعویض همراه است. نمایشگر همیشه روشن به روز شده و می توانید هر عکسی را که RealmeUI 3.0 به طرح سفید در سیاه تبدیل کرده، تنظیم کنید. طلسم ‘realmeow’ ریلمی به عنوان یک المان AoD نیز مشخص شده است.

با RealmeUI 3.0، ریلمی موتور روان هوش مصنوعی را معرفی کرده که طبق گزارشات، استفاده از حافظه را تا 30 درصد کاهش می دهد، در حالی که سرعت راه اندازی اپ را تا 13 درصد بهبود می بخشد. ریلمی از افزایش 12 درصدی باتری از RealmeUI 3.0 خبر می دهد.

بهبود حریم خصوصی به کاربران امکان می دهد تصاویر را بدون اطلاعات مکان و داده های EXIF ارسال کنند. در همین حال، شما می توانید اپ ها را به مکان های غیر خاص دسترسی دهید.

ریلمی اندروید 12 را به صورت آزمایشی در مدل های مختلف در زمان های مختلف عرضه می کند. اولین دستگاه های دریافت کننده بتای RealmeUI 3.0 شامل Realme GT در ماه اکتبر است. سپس بدنبال آن گوشی های ریلمی GT NEO 2 5G، ریلمی 8 پرو، ریلمی ایکس 7 مکس، ریلمی GT مستر ادیشن در ماه دسامبر آن را دریافت می کنند. تصویر زیر برنامه زمانی انتشار آپدیت را نشان می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *