نرم افزار و اینترنت

تیک تاک به طور خودکار محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را برچسب گذاری می کند

تیک تاک تلاش های خود را برای برچسب گذاری خودکار محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در اپلیکیشن خود، حتی زمانی که با ابزارهای شخص ثالث ایجاد شده، افزایش می دهد. این شرکت برنامه هایی را برای پشتیبانی از اعتبار محتوا، نوعی واترمارک دیجیتال که نشان دهنده استفاده از هوش مصنوعی مولد است، اعلام کرد.

قوانین تیک تاک از قبل سازندگان را ملزم به افشای محتوای “واقع بینانه” تولید شده توسط هوش مصنوعی می کند. اما اجرای این سیاست ممکن است برای شرکت دشوار باشد، به ویژه زمانی که سازندگان از ابزارهای هوش مصنوعی شرکت های دیگر استفاده می کنند. اما از آنجایی که اعتبار محتوا به طور فزاینده ای در صنعت هوش مصنوعی استفاده می شود، برچسب های خودکار جدید تیک تاک باید بتوانند برخی از این شکاف ها را برطرف کنند.

اعتبار محتوا که اغلب به عنوان “برچسب تغذیه برای محتوای دیجیتال” توصیف می‌شود، “فراداده‌های مشهود از دستکاری” را ضمیمه می‌کند که می‌تواند منشأ تصویر و ابزارهای هوش مصنوعی را که در طول مسیر برای ویرایش آن استفاده شده، ردیابی کند. اگر کاربران با محتوایی از هوش مصنوعی بر روی پلتفرمی که از این فناوری پشتیبانی می کند مواجه شوند، این تاریخچه می تواند مشاهده شود.

تیک تاک می‌گوید اولین پلتفرم ویدیویی خواهد بود که از اعتبار محتوا پشتیبانی می‌کند، اگرچه مدتی طول می‌کشد تا این برچسب‌ها رایج شوند زیرا بسیاری از شرکت‌ها تازه شروع به پشتیبانی از این فناوری کرده‌اند. با این حال، شایان ذکر است که اعتبار محتوا و سایر سیستم‌هایی که به ابرداده متکی هستند، بی‌خطا نیستند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا