صوتی و تصویری

رونمایی شیائومی از دو تلویزیون Redmi Smart TV X 2022

شیائومی از تلویزیون‌های هوشمند Redmi Smart TV X 2022 خود در اندازه‌های 55 و 65 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی و ویژگی‌های اختصاصی برای تماشای محتواهای ورزشی و بازی کردن به‌همراه گواهینامه رسمی  تیم ایکس‌ باکس در چین رونمایی کرده است.

در بخش اتصالات این دو تلویزیون از درگاه‌های HDMI 2.1 با پشتیبانی از نرخ بروزرسانی متغیر و فناوری FreeSync Premium استفاده شده است. همچنین اگر کنسول یا PC خود را به این تلویزیون‌های متصل کنید، دستگاه به طور اتوماتیک در حالت تاخیر پایین قرار می‌گیرد تا تاخیر به تنها 4 میلی‌ثانیه کاهش پیدا کند.

تلویزیون‌های Redmi Smart TV X 2022 تصاویر را با رزولوشن 4K برای کاربران به نمایش می‌گذارند و از HDR و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کنند. نمایشگر این دو دستگاه از پوشش 94 درصدی گستره رنگی DCI-P3 و دقت رنگ بسیار بالایی برخوردار است. در بخش نرم‌افزاری این دو تلویزیون از رابط کاربری MIUI TV 3.0 استفاده شده و انجام محاسبات پردازشی نیز بر عهده تراشه‌‌ای با چهار هسته Cortex-A73 گذاشته شده است. در کنار این چهار هسته پردازشی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

بدنه تلویزیون‌های ردمی اسمارت TV X 2022 تمام فلزی بوده و دو بلندگوی 12.5 واتی با پشتیبانی از Dolby Atmos درون این بدنه تعبیه شده است. میکروفون‌های موجود در دستگاه نیز می‌توانند صدای کاربر را از فواصل زیاد تشخیص دهند تا امکان استفاده از فرمان‌های صوتی برای شما فراهم شود.  شیائومی مدل‌های 55 و 65 اینچی تلویزیون‌های هوشمند Redmi Smart TV X 2022 را از هفته آینده و با قیمت‌هایی به ترتیب معادل 420 و 550 دلار به فروش خواهد رساند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا