آموزش

نحوه کنترل موزیک گوگل مپس برای اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و اپل موزیک

گوش دادن به موسیقی هنگام رانندگی یک راه عالی برای گذراندن زمان است. اگر از گوگل مپس برای حرکت در آیفون یا دستگاه اندروید خود استفاده می کنید، ممکن است موسیقی خود را نیز با آن کنترل کنید.

در تلاش برای کمک به شما در نگاه داشتن به جاده، گوگل مپس با تعدادی از سرویس های پخش موسیقی شامل اپل موزیک، یوتیوب موزیک، اسپاتیفای و موارد دیگر ادغام شده که می توانید کنترل های موزیک را مستقیماً روی صفحه ناوبری قرار دهید، بنابراین نیازی به تغییر اپلیکیشن در هنگام رانندگی ندارید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه این کار انجام می شود.

کنترل موسیقی در گوگل مپس در آیفون

  • ابتدا اپلیکیشن گوگل مپس را در آیفون یا آیپد خود باز کرده و روی آیکون پروفایل خود در بالا سمت راست کلیک و گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، به “Navigation” بروید.
  • گزینه “Music Playback Controls” را انتخاب کنید.

لیستی از خدمات استریم پشتیبانی شده نصب شده روی دستگاه را مشاهده خواهید کرد. اپلیکیشن مورد نظرتان را انتخاب کنید. بسته به سرویس، ممکن است از شما خواسته شود اپ را باز کنید و به گوگل مپس اجازه دهید آن را کنترل کند.

با دور از دسترس بودن، می توانید ناوبری به یک مکان را شروع کنید. با کشیدن انگشت روی کارت پایین، یک ویجت برای اپ موسیقی خود با کنترل رسانه مشاهده خواهید کرد.

کنترل موسیقی در گوگل مپس در اندروید

  • در دستگاه های اندرویدی، اپ گوگل مپس را باز کرده و روی آیکون پروفایل خود در بالا سمت راست کلیک و گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، به “Navigation Settings” بروید.
  • گزینه “Assistant Default Media Provider” را انتخاب کنید.

لیستی از خدمات استریم پشتیبانی شده نصب شده روی دستگاه را مشاهده خواهید کرد. اپلیکیشن مورد نظرتان را انتخاب کنید. بسته به سرویس، ممکن است از شما خواسته شود اپ را باز کنید و به گوگل مپس اجازه دهید آن را کنترل کند. اکنون می توانیم از ناوبری استفاده کنیم.

ممکن است بلافاصله نماد برنامه موسیقی را در سینی پایین ببینید. در غیر این صورت، روی آیکون شبکه ای ضربه بزنید تا کشوی برنامه Driving Mode باز شود و برنامه موسیقی را انتخاب کنید. این یک رابط کاربری ساده را برای تعامل با شما باز می کند. هنگامی که در حال پخش موسیقی هستید، می توانید روی آیکون برنامه در حالت ناوبری ضربه بزنید تا کنترل های رسانه باز شوند.

هر چیزی که می تواند به شما کمک کند چشم خود را در جاده نگه دارید، کاری است که ارزش انجام آن را دارد. اگر از گوگل مپس برای ناوبری زیاد استفاده می کنید، راه اندازی آن ایده خوبی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا