سخت افزار

رونمایی ای‌دیتا از حافظه XPG LANCER DDR5

ای‌دیتا به تازگی ماژول حافظه جدید XPG LANCER DDR5 را معرفی کرد که اولین حافظه گیمینگ DDR5 XPG است. این حافظه جدید پهنای باند افزایش یافته را ارائه داده و پهنای باند بیشتری را به هر هسته پردازنده اختصاص می دهد و به فرکانس هایی تا 5200MT/s می رسد.

علاوه بر این، برای بهبود عملکرد و پایداری، حافظه XPG LANCER DDR5 مجهز به PMIC (مدار مجتمع مدیریت نیرو) و ECC (کد تصحیح خطا) است. LANCER با ظرفیت 16 گیگابایت عرضه می شود. با رسیدن به فرکانس های تا 5200MT/s، عملکرد قابل توجهی را برای بازی و اورکلاک ارائه می دهد. با کد تصحیح خطا، (ECC) این ماژول می تواند خطاها را به طور خودکار در زمان واقعی تصحیح کند. علاوه بر کاهش شدید بار محاسبات CPU، ثبات و قابلیت اطمینان را نیز افزایش می دهد.

همچنین با پشتیبانی از Intel XMP 3.0، کاربران می توانند بدون نیاز به رفتن به بایوس به راحتی اورکلاک کنند. XPG LANCER دارای نورپردازی RGB قابل تنظیم است. کاربران می توانند بین افکت های مختلف (ایستا، تنفس و دنباله دار) یکی را انتخاب کنند یا از طریق حالت موسیقی، نورها را با آهنگ های مورد علاقه خود همگام کنند. همه این ها از طریق نرم افزار کنترل RGB از تمام برندهای اصلی مادربرد قابل انجام است. 

حافظه های سری LANCER DDR5 با سرعت 5200MT/s با کیت تک کاناله 16 گیگابایتی و کیت دو کاناله در دسترس خواهند بود. (نسخه 6000MT/s به زودی)

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا