ادوبی اعلام کرد که با آوردن اپلیکیشن های فتوشاپ و ایلاستریتور خود به وب “گامی بزرگ به جلو برای همکاری” برداشته است. ایده این است که به شما اجازه انجام کارهای پیچیده را از یک صفحه وب نمی دهد، بلکه به همکاران اجازه دهید تا کار شما را از یک مرورگر باز کرده و مشاهده کنند تا نظرات و بازخورد خود را ارائه دهند.

در حال حاضر این امکان وجود دارد که کار خود را در Creative Cloud Adobe ذخیره کنید و به هر کسی اجازه دهید آن را از هر کجا باز کند، اما آنها باید نرم افزار دسکتاپ یا آیپد را داشته باشند. اکنون با فتوشاپ و ایلاستریتور، همکاران شما می‌توانند بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن یا اشتراک Creative Cloud، مستقیماً در مرورگر مرور کنند و نظرات خود را اضافه کنند. این بدان معناست که می توانید کار خود را مستقیماً به آژانس تبلیغاتی یا سایر مشتریانی که به محصولات ادوبی نیاز ندارند یا نمی خواهند نشان دهید.

علاوه بر ابزارهای اساسی همکاری، ادوبی برخی از ابزارهای ویرایش اولیه مرورگر را پیش‌نمایش کرده که به شما امکان می‌دهند بدون نیاز به راه‌اندازی کامل اپ های ایلاستریتور یا فتوشاپ، “ترفندهای جزئی و ویرایش‌های سریع” را انجام دهید که شامل مواردی مانند انتخاب، اصلاح رنگ جزئی و موارد دیگر است.

به گفته شرکت، ادوبی با گرفتن صفحه ای از مایکروسافت تیمز، Klaxoon و برنامه های مشابه، “Creative Cloud Spaces” را نیز راه اندازی کرده که به تیم های خلاق اجازه می دهد “محتوا، زمینه و افراد را در یک مکان کنار هم قرار دهند”. این در اصل یک وایت برد در دسترس اعضای پروژه است که اسناد، تصاویر و هر چیز دیگری را که لازم است نشان می دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *