نرم افزار و اینترنت

ادوبی دو ویژگی جدید به اپلیکیشن لایت روم می افزاید

در کنفرانس سالانه مکس، ادوبی به جزئیات برخی از پیشرفت‌هایی که در مجموعه نرم‌افزارهای لایت روم و لایت روم کلاسیک خود می‌آیند، پرداخت. برای شروع، شرکت در حال معرفی مجموعه ای از ابزارهای تنظیم انتخابی “بازبینی شده” است. امکان دسترسی به این ابزارها از طریق یک ماسک جدید افزوده به لایت روم و لایت روم کلاسیک میسر است.

درست مانند کاری که می توانید در فتوشاپ انجام دهید، آنها به شما اجازه می دهند چندین ماسک، از جمله ماسک های رنگی و درخشندگی ایجاد کنید. به نوبه خود، آنها به شما امکان می دهند تنظیمات دقیقی را در قسمت های خاصی از یک عکس انجام دهید. البته، پوشاندن تک تک عناصر یک تصویر می‌تواند زمان‌بر باشد، به همین منظور ادوبی ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرده که می‌تواند به‌ طور خودکار موضوع و آسمان را در عکس‌های شما تشخیص دهد.

علاوه بر عرضه به لایت روم کلاسیک و لایت روم در مک و رایانه شخصی، این قابلیت برای نسخه های اندروید و iOS نیز ارائه می شود. اگر دوست دارید ویرایش های خود را با یک پیش تنظیم شروع کنید، یک موتور توصیه جدید در لایت روم برای مک، ویندوز و موبایل مواردی را بر اساس موضوع عکس های شما پیشنهاد می کند. پیش‌تنظیم‌ها از Lightroom community می‌آیند، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که «صدها هزار» را پیدا کنید.

علاوه بر این، ادوبی هشت ایستگاه از پیش تعیین شده جدید را معرفی کرده که به هفت موردی که قبلا منتشر کرده بود اضافه می کند. این موارد برای استفاده در تمام نسخه های لایت روم در دسترس هستند. برای آسان‌تر کردن برش در لایت روم برای مک و ویندوز، ادوبی گزینه‌ای برای انتخاب پوشش‌های مختلف برای نسبت‌های مختلف اضافه کرده است. برخی از گزینه های موجود در این جلو عبارتند از ثلث، نسبت طلایی و قطری.

در نهایت، این شرکت یک ویژگی جدید در لایت روم برای مک و ویندوز به نام Community Remix ارائه کرده که به شما امکان می دهد یک عکس ویرایشی را آپلود کنید و از سایر عکاسان دعوت کنید تا آن را در جهت دیگری ببرند. ادوبی می گوید قصد دارد در آینده Community Remix را به نسخه های دیگر Lightroom بیاورد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا