نرم افزار و اینترنت

فیسبوک پیشرفت های مهم مرتبط با ویدیو را معرفی کرد

فیس بوک در حال بازسازی هاب ویدیوی درون برنامه ای خود است تا محتوای خود را به سبک اینستاگرام تغییر دهد. این تغییرات ابزارهای ویرایش Reels را به همه ویدیوهای فیس بوک و همچنین بخش جدید Explore برای برجسته کردن کلیپ های پرطرفدار و سایر توصیه ها می آورد.

همچنین با نام جدیدی همراه است. تبی که قبلاً به عنوان “Facebook Watch” شناخته می شد، اکنون به سادگی “Video” نامیده می شود. این بخش که میزبان کلیپ های کوتاه مانند ریلز و همچنین ویدیوی زنده و محتوای طولانی تر است، در بالای اپلیکیشن فیسبوک به کار خود ادامه خواهد داد. نام تجاری جدید در حالی است که استراتژی ویدیوی فیسبوک از زمان آغاز به کار بخش “Watch” در سال 2017 به طرز چشمگیری تغییر کرده است.

در آن زمان، این شرکت به شدت برنامه های تلویزیونی و سایر محتوای طولانی ایجاد شده برای فیس بوک را تحت فشار قرار داد. اکنون، بیشتر جاه‌طلبی‌های ویدیویی متا حول رقیب تیک تاک، ریلز و دیگر کلیپ‌های پیشنهادی الگوریتمی متمرکز است. مارک زاکربرگ در سال گذشته گفته که هدف او این است که فیس بوک را به یک “موتور کشف” تبدیل کند که محتوای بیشتری را خارج از نمودارهای اجتماعی کاربران نشان دهد.

برخی از این تم‌ها در تب ویدیوی جدید فیس‌بوک، که دارای بخش Explore جدید شبیه به اینستاگرام بوده، آشکار است. در آنجا، کاربران مجموعه‌هایی از ویدیوهای پرطرفدار و سایر توصیه‌ها را خواهند یافت که بر اساس هشتگ گروه‌بندی شده‌اند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا