گوناگون

راه اندازی برنامه آزمایشی سوپرشارژر تسلا برای شارژ سایر خودروهای برقی

همانطور که در اوایل سال وعده داده بود، تسلا در حال گسترش دسترسی به شبکه شارژر سوپرشارژر خود است. از امروز، این شرکت به عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی، 10 مکان در هلند را به روی خودروهای الکتریکی غیر تسلا باز می کند.

در صورتی می توانید از ایستگاه های شارژ استفاده کنید که در هلند سکونت داشته و اپلیکیشن تسلا را روی گوشی خود نصب کرده باشید (نسخه 4.2.3 یا جدیدتر). در حال حاضر این ایستگاه ها در شهرهای Sassenheim، Apeldoorn Oost، Meerkerk، Hengelo، Tilburg، Duiven، Breukelen، Naarden، Eemnes و Zwolle قرار دارند.

نکته ای که در مورد پایلوت ها باید به آن توجه کرد این است که فقط برای رانندگان خودروهای برقی که در هلند زندگی می کنند باز است. با این حال، اگر با خودروی تسلا رانندگی می‌کنید و به این کشور سفر می‌کنید، می‌توانید ماشین خود را به طور معمول در ایستگاه‌ها شارژ کنید. علاوه بر این، چگونگی گسترش برنامه فراتر از این آزمایش اولیه به ازدحام در ایستگاه ها بستگی دارد. این شرکت اشاره کرد که سایت های آینده تنها در صورت وجود ظرفیت برای وسایل نقلیه غیر تسلا باز خواهد شد.

روز دوشنبه، این شرکت همچنین یک شارژر خانگی غیر پورت تسلا را به فروش رساند. پایلوت و شارژر هر دو نشانه ای هستند که تسلا به دنبال درآمد خارج از اکوسیستم خود است. گفته می‌شود، ممکن است مدتی طول بکشد تا ببینیم این خودروساز ایستگاه‌های شارژ خود را در آمریکا به روی خودروهای برقی سایر شرکت‌ها باز می‌کند، زیرا آنها از یک رابط اختصاصی استفاده می‌کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا