نرم افزار و اینترنت

سرویس اپل فیتنس پلاس در 15 کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

اپل فیتنس پلاس، سرویس جدیدی از غول فناوری مستقر در کوپرتینو که یک برنامه تمرینی خانگی را از طریق اپل واچ ارائه می دهد، حدود 9 ماه است که در آمریکا در دسترس است.

اکنون، این شرکت تأیید کرد که در حال گسترش این سرویس با در دسترس قرار دادن آن در 15 کشور دیگر است. این کشورهای جدید عبارتند از اتریش، برزیل، کلمبیا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایتالیا، مالزی، مکزیک، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئیس و امارات متحده عربی. قبل از این گسترش، علاوه بر آمریکا، این سرویس در بریتانیا، استرالیا، کانادا، ایرلند و نیوزلند نیز در دسترس بود.

این سرویس دارای 11 تمرین مختلف با ده ها کلاس و بسیاری از مربیان برای کمک به همه است. مدت زمان کلاس ها از 5 دقیقه تا 45 دقیقه است. هر هفته، تمرین‌ها و ویدیوهای جدیدی وجود دارد، به این معنی که کاتالوگ همچنان در حال رشد است و به کاربران امکان می‌دهد گزینه‌های بیشتری را انتخاب کنند.

اپل فیتنس پلاس همچنین شامل Time to Walk، مدیتیشن های هدایت شده و موارد دیگر است. با راه‌اندازی iOS 15.1 و iPadOS 15.1، tvOS 15.1 و watchOS 8.1، این سرویس می‌تواند با SharePlay نیز استفاده شود و به دوستان و خانواده اجازه می‌دهد با هم از طریق فیس تایم تمرین کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این سرویس، کاربران به اپل واچ سری 3 یا بالاتر نیاز دارند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا