آموزش

چگونه نتایج جستجوی گوگل را در هر صفحه افزایش دهیم

به طور پیش فرض، وقتی چیزی را در گوگل جستجو می کنید، سایت در هر صفحه 10 نتیجه را نمایش می دهد. اگر می‌خواهید نتایج بیشتری ببینید، می‌توانید تعداد نتایج را از یک گزینه تنظیمات در گوگل افزایش دهید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

توجه داشته باشید که فقط می‌توانید تعداد نتایج هر صفحه را در نسخه دسکتاپ گوگل افزایش دهید. امکان استفاده از این مورد در نسخه های موبایل موجود نیست.

برای مشاهده نتایج جستجوی بیشتر بدون نیاز به کلیک بر روی شماره صفحه بعدی در جستجوی گوگل در کامپیوتر ویندوز، مک، لینوکس یا کروم بوک خود، ابتدا یک مرورگر وب را در رایانه خود باز کنید و به سایت گوگل دسترسی پیدا کنید.

در گوشه سمت راست پایین سایت گوگل، روی Settings کلیک کنید.

از منوی باز شده، Search Settings را انتخاب کنید.

در صفحه Search Settings، از نوار کناری سمت چپ، Search Results را انتخاب کنید.

در قسمت سمت راست، یک نوار لغزنده Results Per Page را مشاهده خواهید کرد. برای افزایش تعداد نتایج در هر صفحه، این نوار لغزنده را به سمت راست بکشید. در زیر نوار لغزنده، تعداد نتایج جستجویی را که می‌توانید در گوگل فعال کنید، مشاهده خواهید کرد. گزینه های شما 10، 20، 30، 40، 50 و 100 هستند.

گوگل هشدار داده که اگر بخواهید نتایج بیشتری را در هر صفحه نمایش دهید، جستجوهای شما کندتر می شود. با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین و کلیک روی دکمه Save، تغییرات خود را ذخیره کنید.

در اعلانی که می گوید Your Preferences Have Been Saved، روی OK کلیک کنید.

کار تمام است. اکنون تعداد نتایج جستجوی انتخابی خود را در هر صفحه در جستجوی گوگل روی دسکتاپ خواهید دید. اگر می خواهید این گزینه را تغییر دهید، می توانید به همان منو بروید و یک شماره جدید انتخاب کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا