کوالکام اخیراً صفحه ای را در وب سایت خود منتشر کرده که نشان می دهد رویداد Tech Summit شرکت بین 30 نوامبر (9 آذر) تا 2 دسامبر 2021 برگزار می شود.

با این حال، با کنار هم قرار دادن دو و دو، شایعات مربوط به پرچمدار بعدی اسنپدراگون 898 مدتی است که در حال پخش است. در واقع برخی منابع ادعا می کنند که اولین گوشی که از این چیپست استفاده می کند شیائومی 12 خواهد بود و تا پایان سال روانه بازار می شود. با دیدن نحوه برگزاری سخنرانی‌های کلیدی معمولاً در اولین روز یک کنفرانس، می‌توان فرض کرد که اسنپدراگون 898 در 30 نوامبر یا در صورت عدم موفقیت، حداکثر تا 2 دسامبر به تفصیل ارائه می‌شود.

به لطف چندین گزارش فاش شده، یکی از دستگاه ناشناخته واقعی که از چیست اسنپدراگون 898 استفاده می کند، اطلاعاتی از مشخصات این تراشه بدست آمده است. انتظار می‌رود که این پردازنده با یک هسته اصلی AMR Cortex-X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، در کنار سه هسته میانی مبتنی بر Cortex-A710 با کلاک 2.5 گیگاهرتز و در نهایت چهار هسته کارآمد برگرفته از Cortex-A510 در فرکانس 1.79 گیگاهرتز باشد.

گفته می شود که پردازنده گرافیکی Adreno 730 است که بین پیشرفت های معماری نسبت به Adreno 660 و فرآیند تولید 4 نانومتری سامسونگ ممکن است تا 20 درصد بهبود عملکرد را در جدول به ارمغان بیاورد. برای اتصال، انتظار داریم یک مودم X65 5G با حداکثر سرعت تئوری دانلود 10Gbps باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *