امنی ویژن به تازگی سنسور تصویر جدید 32 مگاپیکسلی OV32C را معرفی کرده است. این اولین حسگر RGBC شرکت است که به‌طور خاص برای دوربین‌های جلو در گوشی‌های هوشمند ساخته شده است. حسگر OV32C در فرمت اپتیکال 1/3.2 اینچی جمع و جور ارائه شده، که به گفته شرکت نسبت عملکرد/اندازه ایده آل برای نسل بعدی دوربین های سلفی گوشی هوشمند است.

این سنسور با فناوری RGBC داخلی همراه است که به حسگر اجازه می‌دهد بهترین کیفیت تصویر را در شرایط مختلف نور ارائه دهد. نکته قابل توجه، گره‌های کم مصرف OV32C به دوربین‌های سلفی گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهند «همیشه روشن» باشند. با Always On، حسگر با استفاده از پردازش هوش مصنوعی (AI) برای انجام خودکار کارهای رایج مختلف مانند تشخیص چهره، اسکن کد QR و موارد دیگر، تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد.

Arun Jayaseelan، مدیر بازاریابی امنی ویژن در رابطه با این حسگر گفت:

کاربران گوشی های هوشمند به بالاترین کیفیت و وضوح تصویر ممکن از دوربین خود نیاز دارند، اما چالش طراحی این است که فضای بسیار محدودی برای ماژول دوربین جلو وجود دارد. OV32C جدید ما این مشکل را با ارائه عملکرد اندازه پیکسل 1/2.8 اینچی در یک OF جمع و جور 1/3.2 اینچ برطرف می کند. OV32C اولین حسگر ما برای بازار موبایل بوده که مجهز به RGBC است – با ارائه 50 درصد افزایش حساسیت کلی برای افزایش کیفیت تصویر در نور کم. علاوه بر این، ما پیچیدگی طراحی را برای OEM ها با الگوریتم ترکیبی RGBC روی تراشه به Bayer کاهش داده ایم، بنابراین، یک واحد پردازش RGBC جداگانه مورد نیاز نیست.

برای کسانی که نمی دانند، امنی ویژن توسعه دهنده پیشرو در فناوری های تصویربرداری دیجیتال پیشرفته است که در بسیاری از مدل های گوشی های هوشمند ارائه شده است. اکنون، این شرکت به دنبال تقویت بیشتر مجموعه خود با دوربین سلفی Always On از اولین حسگر تصویر RGBC خود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *