نرم افزار و اینترنت

اینستاگرام قابلیت Take a Break را آزمایش می کند

به قول اینستاگرام، این اپلیکیشن طوری طراحی شده که می تواند برای کاربران اعتیاد آور باشد، در همین راستا، اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیتی به نام Take a Break در اپلیکیشن خود است. با این قابلیت جدید اینستاگرام از شما می‌خواهد که پیمایش را برای مدت طولانی متوقف کنید و به خود استراحت دهید، قابلیتی که توسط اپلیکیشن های دیگر مانند تیک تاک به کار گرفته شده است.

در ویدیویی که در توییتر منتشر شد، آدام موسری، از ویژگی جدیدی که این شرکت در حال آزمایش آن است، “Take a Break” نام دارد. این کاملا ساده است؛ اگر حساب شما برای شرکت در آزمایش این ویژگی انتخاب شده، می‌توانید درخواستی را انتخاب کنید که به شما اطلاع می‌دهد زمان زیادی را در اینستاگرام صرف کرده‌اید.

کاربران می‌توانند یادآوری “Take a Break” را تنظیم کنند تا بعد از 10، 20 یا 30 دقیقه نمایش داده شود. این اعلان همچنین به کاربران نکاتی را در مورد کارهایی که باید هنگام دور شدن از اینستاگرام انجام دهند، ارائه می دهد، مانند قرار دادن یک مورد در لیست کارهای خود یا گوش دادن به موسیقی. هشدار دادن به کاربران زمانی که از یک اپلیکیشن برای فواصل طولانی استفاده می کنند، چیز جدیدی نیست. تیک تاک سال گذشته ویژگی مشابهی را عرضه کرد.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا