نرم افزار و اینترنت

بهترین مولدهای هوش مصنوعی برای ایجاد آثار هنری از روی عکس

مردم در مورد مولدهای هنری هوش مصنوعی به دلیل توانایی های چشمگیر آنها برای تبدیل پیام ها به آثار هنری زیبا هیجان زده هستند. اما بسیاری از کاربران همچنین می‌خواهند به جای تکیه بر هوش مصنوعی، از عکس‌های خود استفاده کنند و کمی منحصر به فرد باشند. در این مقاله، ما به برخی از بهترین مولدهای هنر هوش مصنوعی نگاه می‌کنیم که در ایجاد تغییرات هنری خیره‌کننده به عکس‌های شما فوق‌العاده هستند.

1. AILabTools Editor

رابط کاربری بصری AILab Tools تبدیل عکس های خود را به آثار هنری تنها در چند لحظه آسان می کند. هنگامی که عکس شما آپلود شد، 9 فیلتر هنری استاندارد برای انتخاب دارید. همچنین می‌توانید از ابزارهای AI Portrait، AI Background Removal، Adjust و Text برای بهبود بیشتر عکس‌های خود استفاده کنید.

2. Artguru

Artguru به شما امکان می دهد از هر دو استایل و دستورات برای تبدیل عکس های خود به آثار هنری استفاده کنید. اگر در هنر هوش مصنوعی تازه کار هستید، این یک پلتفرم عالی برای شروع است. طراحی ساده و دستورالعمل های آن باعث می شود هر کسی بتواند به سرعت از عکس های خود آثار هنری ایجاد کند.

3. Be Funky

BeFunky یک ویرایشگر عکس محبوب با تولید کننده عکس به آثار هنری است. رابط کاربری تمیز آن باعث می شود تا به راحتی پیمایش کنید و عکس های شما را به سرعت به آثار هنری تبدیل کنید. علاوه بر این، 10 گزینه هوش مصنوعی برای تغییر عکس های خود وجود دارد. در این سایت، افکت های زیادی وجود دارد که می توانید بعد از اینکه عکس خود را به آثار هنری تبدیل کردید به آن اضافه کنید. برای حذف واترمارک ها به اشتراک نیاز دارید.

4. DreamStudio by Stability AI

DreamStudio یک مولد هنر مبتنی بر هوش مصنوعی است که پشت فیلترها و جلوه ها پنهان نمی شود. جدای از ورودی‌های سریع و سلبی، ویژگی‌های مفیدی مانند مبدل نسبت وجود دارد که امکان برش عکس شما را به نسبت‌های محبوب می‌دهد. شما همچنین می توانید بین یک تا 10 تغییر در یک زمان (برای اعتبار اضافی) ایجاد کنید. DreamStudio دستور را با استایل های تصویر ترکیب می کند تا آزادی خلاقانه زیادی را ارائه دهد.

5. Fotor

Fotor یک ویرایشگر عکس ساده با یک مولد عکس به آثار هنری است. می‌توانید از بین بسیاری از استای ها انتخاب کنید، یا می‌توانید Customize را برای وارد کردن درخواست‌ها انتخاب کنید. نوار لغزنده Intensity یک لمس خوب است که به شما امکان می دهد تا تیرگی افکت ها را کاهش دهید اگر می خواهید آثار هنری شما بیشتر شبیه عکس اصلی شما باشد. این ابزار گزینه ها و فیلترهای استایل زیادی وجود دارد. با این حال واترمارک روی اعتبار رایگان بوده، و گاهی اوقات تصاویر مبهم یا کم وضوح به نظر می رسند.

6. FY! Studio

FY! Studio در زمینه چاپ و محصولات خانگی و نشیمن تخصص دارد و به کاربران امکان می دهد عکس های خود را با هوش مصنوعی به آثار هنری تبدیل کنند. اگر می خواهید آثار هنری خود را روی دیوارهای خود ببینید، ممکن است بخواهید “FY! Studio” را برای آثار هنری قابل آویزان کردن امتحان کنید.

7. InstaPainting

InstaPainting ابزاری است که برای هنرمندان و خریداران همه کاره است. آن را به عنوان ویترینی برای آثار هنری بر اساس تقاضا و کالاهای طراحی شده توسط کاربر در نظر بگیرید. همچنین این قابلیت را دارد که عکس های شما را بدون هیچ محدودیتی به آثار هنری تبدیل کند، با این امید که شما آن را به عنوان کالا خریداری کنید.

8. Midjourney

Midjourney دوست هنرمند دیجیتال است. ویژگی های قدرتمند آن به کاربران اجازه می دهد برخی از بهترین تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را در اینترنت ایجاد کنند. Midjourney دستورات ساده و پیچیده ای را ارائه می دهد تا از عکس های شما هنر شگفت انگیزی تولید کند. مسلما بهترین مولد هنر هوش مصنوعی در اطراف بوده و می تواند تصاویر بسیار خلاقانه و واقعی ایجاد کند و پلتفرم به طور مرتب به روز می شود. با این حال به Discord نیاز دارد و راه اندازی و یادگیری آن تا حدودی پیچیده است.

9. NightCafe

هنگامی که مدل Stable Diffusion را در NightCafe انتخاب می کنید، گزینه های زیادی برای تبدیل عکس های خود به اثر هنری دارید. در حالی که شما توانایی استفاده از دستورات را ندارید (برای این کار باید از مدل های متن به تصویر استفاده کنید)، چند سبک و گزینه ترکیبی برای امتحان وجود دارد. همچنین سه رزولوشن برای اعتبارات اضافی دارید: 0.4، 0.8، و 2.2 مگاپیکسل. از مزایای آن می توان به چندین مدل مولد هنر هوش مصنوعی، از جمله Stable Diffusion و Stable Inpainting اشاره کرد.

10. Picsart

Picsart یک ویرایشگر عکس است که دارای ویژگی های فراوانی از جمله ویژگی های هوش مصنوعی است. هنگامی که افکت اصلی خود را انتخاب کردید، انتخاب های متعددی برای گنجاندن برچسب ها، روکش ها، حاشیه ها و حتی کلاژهای صنایع دستی در کنار بسیاری از جایگزین های مفید دیگر خواهید داشت. همچنین می توانید از Picsart برای اکسپورت عکس هنری خود به رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا