اینستاگرام زمانی که فرمت ویدیویی کوتاه خود به نام Reels را راه‌اندازی کرد، به وضوح سعی داشت کاربران تیک تاک را جلب کند. اکنون، با معرفی دو ویژگی جدید قصد دارد تعداد بیشتری از کاربران اپلیکیشن تیک‌تاک را جذب کند. یکی از این ابزارها، تبدیل متن به گفتار است که یک صدای رباتیک برای ویدیوها فراهم می کند.

هنگامی که کاربر متنی را برای ویدیوهای Reels تایپ می کند، اکنون می تواند با دسترسی به ویژگی موجود در حباب متن در گوشه سمت چپ پایین صفحه، به صدایی که کاملا خودکار تولید شده اجازه می‌دهد تا متن شما را با صدای بلند بخواند. سپس آنها باید بین دو گزینه صوتی موجود قبل از ارسال ویدیو خود یکی را انتخاب کنند. تیک‌تاک مدت‌ها است که ویژگی تبدیل متن به گفتار را در اختیار کاربران خود قرار داده و ویدیوهای با صدای رباتیک این پلتفرم به قدری محبوب شده‌اند که اکنون اینستاگرام نیز تصمیم گرفته تا همین مسیر را دنبال کند

اینستاگرام علاوه بر تبدیل متن به گفتار، جلوه های صوتی را برای Reels نیز عرضه کرده است. با استفاده از این ویژگی، سازندگان می توانند صدای خود را به دلخواه تغییر دهند و از میان چندین گزینه موجود، یکی را انتخاب کنند. کاربران می‌توانند صدایشان را طوری تغییر دهند که شبیه ربات، هلیوم و یا شبیه یک غول به نظر برسد.  همچنین می توانید مانند یک گوینده، یک ربات یا یک خواننده صدا را انتخاب کنند. ویژگی‌های جدید اینستاگرام اکنون در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *