مدیاتک زمانی که در مقابل رقبایی مانند کوالکام و سامسونگ قرار می‌گرفت، همیشه ضعیف بوده، اما سری جدید تراشه‌های 5G دایمنسیتی، بازی را تغییر داده است. مدیرعامل این شرکت اخیراً اعلام کرد که آنها اکنون بزرگترین سازنده SoC گوشی های هوشمند در سطح جهان هستند و رشد فوق العاده آن را ثابت می کند.

با این حال، سهم مدیاتک در بخش گوشی‌های هوشمند پرچمدار، به لطف ترجیح شرکت‌های سازنده برای راه‌حل‌های کوالکام، تقریباً هیچ بوده است. این احتمالاً به دلیل تمرکز اولی بر بودجه تا بازار میان رده است. اما با چنین موفقیتی، ممکن است اهداف سازنده تراشه تایوانی در نهایت تغییر کند. افشاگر قابل اعتماد Digital Chat Station امروز امتیاز بنچمارک AnTuTu پردازنده پرچمدار آینده مدیاتک را به اشتراک گذاشت، و آنها به طرز تکان دهنده ای خوب هستند – در واقع آنقدر خوب هستند که رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

این تراشه امتیاز 1,002,220 را کسب کرده و این اولین بار است که یک تراشه موبایل به 7 رقم می رسد. برای مقایسه، اسنپدراگون 888 پلاس قهرمان فعلی هرگز از مرز 900000 در هیچ دستگاهی فراتر نرفته است.  فاش کننده می گوید که این بنچمارک بر روی یک گوشی جدید ویوو اجرا شده که نشان می دهد این دستگاه می تواند اولین دستگاهی باشد که مدیاتک دایمنسیتی 2000 را ارائه می کند.

البته این امتیاز، به صورت رسمی منتشر نشده است. در نتیجه، ممکن است غلط‌هایی در آن وجود داشته باشد. اما با توجه به این که در اواخر سال 2021 میلادی هستیم، انتظار می‌رود که مدیاتک به زودی از این تراشه پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *