شرکت Balmuda، سازنده ژاپنی توستر فوق العاده گران قیمت بخار، اولین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد. این یک دستگاه کوچک با صفحه نمایش 4.9 اینچی است و همانطور که 9to5Google اشاره کرده، ظاهر آن به شدت یادآور HTC One X است که تقریباً یک دهه پیش عرضه شد. در حالی که Balmuda به دلیل طراحی لوازم گران قیمت غیرعادی در کشورش شناخته شده، این اعلامیه کاملاً تعجب آور نیست: در ماه مه فاش کرد که قبل از پایان سال به بازار گوشی‌های هوشمند نفوذ کرده است.

این شرکت با Kyocera همکاری کرده تا دستگاه اندرویدی را تولید کند که دارای اتصال 5G است و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 4.9 اینچی آن رزولوشن فول اچ دی دارد و دارای دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و همچنین سنسور اثر انگشت است. گوشی Balmuda Phone مجهز به پردازنده اسنپدراگون 765 بوده و از 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و ظرفیت باتری 2500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

درحال حاضر، این شرکت تنها قصد دارد این گوشی را در ژاپن عرضه کند. در حال حاضر این شرکت تنها برنامه هایی برای عرضه این گوشی در ژاپن دارد. پیش‌سفارش‌ها در این کشور از 17 نوامبر شروع و از 26 نوامبر عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *