سخت افزار

معرفی KIOXIA از حافظه SSD های جدید سری BG5

شرکت KIOXIA امروز اعلام کرد که مجموعه درایوهای حالت جامد PCIe 4.0 (SSD) خود را با افزودن سری KIOXIA BG5 تقویت کرده است. سری جدید که برای ایجاد تعادل مناسب از عملکرد، هزینه و قدرت برای گیمرهای روزمره و کاربران رایانه ها طراحی شده، با رابط PCIe 64 GT/s (خطوط Gen4 x4) ساخته شده و توسط نسل پنجم فناوری حافظه فلش سه بعدی BiCS FLASH این شرکت شتاب می گیرد.

سری KIOXIA BG5 به عنوان یک SSD کلاینت با قابلیت چند LUN مجازی (VML) عملکرد فلش بک‌اند را باز می‌کند و در عین حال مقرون به صرفه است و آن را به گزینه‌ای جذاب برای طیف وسیعی از لپ تاپ ها و دسکتاپ‌های تجاری و مصرف‌کننده تبدیل می‌کند.

SSDهای KIOXIA BG5 همچنین از آخرین فناوری Host Memory Buffer (HMB) پشتیبانی کرده تا یک SSD بدون DRAM بهینه سازی شده را ایجاد کنند. KIOXIA BG5 در یک M.2 2230 جمع و جور یک طرفه و بهینه سازی حرارتی ارائه می شود که امکان تحرک و سبک زندگی کار از خانه را فراهم می کند. نسخه های فرم فاکتور یک طرفه M.2 2280 نیز موجود است.

ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • تا 3500 مگابایت بر ثانیه خواندن متوالی و 2900 مگابایت بر ثانیه نوشتن متوالی
  • تا 500000IOPS خواندن تصادفی و 450000IOPS نوشتن تصادفی
  • پشتیبانی از آخرین استانداردهای TCG Pyrite و Opal، و همچنین حفاظت از داده‌های End-to-End تضمین می‌کند که داده‌ها چه در خانه و چه در دفتر کار ایمن هستند.
  • پشتیبانی آینده‌نگر از مجموعه ویژگی‌های NVMe 1.4 و فرمان مدیریت پایه بر روی گذرگاه مدیریت سیستم (SMBus)
  • پشتیبانی از سیگنال اعلان از دست دادن انرژی برای محافظت از داده ها در برابر خاموش شدن اجباری

سری KIOXIA BG5 در ظرفیت های 256، 512 و 1024 گیگابایت (گیگابایت) موجود است. قیمت و زمان عرضه این محصولات هنوز اعلام نشده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا