مایکروسافت در جریان رویداد بیستمین سالگرد ایکس باکس اعلام کرد که در مجموع 76 بازی را به برنامه Backward Compatibility باکس باکس اضافه می کند. از جمله عناوین برجسته شامل سری مکس پین، فرنچایز F.E.A.R، و Skate 2 و Star Wars: Jedi Knight II است.

هر عنوانی که مایکروسافت امروز اضافه می کند، از Auto HDR روی کنسول های ایکس باکس سری X و S پشتیبانی می کند. همچنین هنگام اجرای بازی های اصلی ایکس باکس شاهد افزایش وضوح خواهید بود. ایکس‌باکس سری ایکس و وان ایکس این عناوین را با وضوح چهار برابر خود ارائه می‌کنند، در حالی که ایکس‌باکس سری اس این کار را با سه بار و ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان با وضوح دو برابر انجام می‌دهند.

علاوه بر این، 11 عنوان از FPS Boost پشتیبانی خواهند کرد. این ویژگی فریم ریت یک بازی را تا 60 فریم در ثانیه افزایش می دهد. 26 عنوانی که قبلاً بخشی از کتابخانه backward compatibility مانده بودند، اکنون از FPS Boost نیز پشتیبانی می کنند. Fallout: New Vegas، The Elder Scrolls IV، Dragon Age: Origins و Dead Space 2 در این لیست گنجانده شده است.

پیش از این، آخرین باری که مایکروسافت عناوین جدیدی را به برنامه backward compatibility اضافه کرد در سال 2019 بود. در آن زمان، قرار بود این پایان راه برای ابتکار عمل باشد. اکنون، مایکروسافت می‌گوید این به‌روزرسانی نهایی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *