سخت افزار

ایسوس ماوس گیمینگ ROG Keris 2 ACE را عرضه کرد

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) جدیدترین ماوس بازی خود به نام ROG Keris 2 Ace را در بازار چین عرضه کرد. این ماوس هم اکنون با قیمت 124 دلار در دسترس می باشد. ROG Keris 2 Ace دارای سنسور اپتیکال ROG AimPoint Pro 42K است که وضوح 42000DPI پیشرو در صنعت و حداکثر سرعت ردیابی 750IPS را ارائه می دهد.

این به ردیابی فوق‌العاده دقیق با حداقل انحراف (زیر 1 درصد) ترجمه می‌شود و اطمینان می‌دهد که اقدامات شما در بازی با دقت دقیق منعکس می‌شوند. این دقت توسط فناوری ردیابی شیشه ای بیشتر شده و امکان ردیابی دقیق در سطوح مختلف را فراهم می کند. این ماوس همچنین شامل ROG Polling Rate Accelerator بوده که نرخ نمونه برداری تا 8000 هرتز را در حالت سیمی فراهم می‌کند که تأخیر ورودی را به میزان قابل توجهی تا 0.125 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. در حالت بی سیم، نرخ نمونه برداری تا 4000 هرتز را ارائه داده که این پاسخ‌های سریع‌تر و دقیق‌تر را در لحظات حساس بازی تضمین و مزیت رقابتی را برای گیمرها فراهم می‌کند.

وزن این ماوس بازی تنها 54 گرم است که از طریق مواد نایلونی مبتنی بر زیست سازگار با محیط زیست و چیدمان PCB با طراحی دقیق به دست آمده است. این وزن پر، خستگی را در طول جلسات طولانی بازی به حداقل می‌رساند و امکان تکان‌های سریع‌تر و بهبود مهارت را فراهم می‌کند. از نظر اتصال، Keris 2 Ace از گزینه های اتصال سه گانه، از جمله حالت های بی سیم 2.4 گیگاهرتز، بلوتوث و سیمی پشتیبانی می کند.

این ماوس همچنین دارای فناوری Omni ROG است که جفت شدن چند دستگاه را امکان پذیر می کند. این تطبیق پذیری به گیمرها این امکان را می دهد که مناسب ترین روش اتصال را برای راه اندازی بازی خود انتخاب کنند، خواه آزادی بی سیم را ترجیح دهند یا قابلیت اطمینان یک اتصال سیمی. علاوه بر این، ماوس دارای فناوری بی‌سیم SpeedNova است که انتقال بی‌سیم را برای تأخیر کمتر بهینه می‌کند و انسداد سیگنال را حذف می‌کند و تجربه بازی روان را حتی در محیط‌هایی با تداخل سیگنال شدید تضمین می‌کند.

این ماوس همچنین دارای ساختار بادوام و میکرو سوئیچ های ROG Optical Mechanical با طول عمر 100 میلیون کلیک است که عملکرد قابل اعتمادی را حتی در شرایط بازی شدید تضمین می کند. Keris 2 Ace با عمر باتری تا 106 ساعت در حالت 2.4 گیگاهرتز، استقامت طولانی مدتی داشته و به گیمرها امکان می دهد از جلسات بازی طولانی بدون وقفه لذت ببرند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا