نرم افزار و اینترنت

اضافه شدن فیلترهای موزیک واقعیت افزوده به اسنپ چت

اسنپ به تازگی قرارداد صدور مجوز موسیقی با Sony Music Entertainment امضا کرده است. این مشارکت به این معنی است که کاربران اسنپ چت به آهنگ های هنرمندان سونی دسترسی خواهند داشت. با اطلاعیه امروز، این شرکت لایسنس تمام لیبل های اصلی موسیقی طرف قرارداد، را داشته و اسنپ قصد دارد با راه اندازی فیلترهای جدید موسیقی واقعیت افزوده از این نقطه عطف استفاده کند.

به زودی، این شرکت مجمموعه از آهنگ های از پیش انتخاب شده ای را منتشر کرده که با فیلتر های خاص خود همراه است. علاوه بر این، این فیلترها به شما امکان می‌دهند طوری به نظر برسند که در حال خواندن یک آهنگ هستید و مجموعه دیگری که شما و یک دوست را به یک موزیک ویدیوی متحرک اضافه می‌کند. به طور خلاصه، اسنپ چت بیشتر شبیه به تیک تاک و اینستاگرام می شود. اگر یک نت موسیقی در کنار آن وجود داشته باشد، متوجه خواهید شد که در شرف افزودن یکی از فیلترهای جدید هستید.

برای اینکه بفهمید چرا اسنپ این کار را انجام می دهد، لازم نیست خیلی دنبال کنید. از زمان راه‌اندازی ویژگی Sounds در سال گذشته، این شرکت خاطرنشان کرد که کاربرانش بیش از 1.2 میلیارد ویدیو ایجاد کرده‌اند که منجر به نزدیک به 77 میلیارد بازدید شده است. به عبارت دیگر، موسیقی برای معیارهای تعامل Snapchat عالی بوده است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا