نرم افزار و اینترنت

نسخه جدید واتس اپ برای ویندوز و مک اواس در راه است

اپلیکیشن واتس‌اپ مدتی است که روی رایانه‌ها در دسترس می باشد، اما در اصل یک اپلیکیشن موبایلی بوده که برای دسکتاپ سازگار شده است. به گفته منبعی از ایتالیا، این در آینده تغییر خواهد کرد، زیرا شرکت در حال توسعه یک اپلیکیشن کاملاً جدید برای ویندوز و مک اواس است.

Aggiornamenti Lumia اسکرین شات ها و گیف هایی را منتشر کرده که نشان می دهد نرم افزار جدید چگونه خواهد بود و چه ویژگی های کلیدی آن خواهد بود. واتس‌اپ UWP که مربوط به Universal Windows Platform است، اجازه می‌دهد این برنامه حتی روی ایکس باکس هم اجرا شود. حتی زمانی که بسته است، با دریافت اعلان‌ها طبق معمول کار می‌کند، و شروع آن بیش از یک ثانیه طول نمی‌کشد.

WhatsApp working on new apps for Windows and macOS

ALumia فاش کرد که این نرم افزار دارای یک ویژگی طراحی است که برای دستگاه هایی با صفحه نمایش لمسی بسیار زیبا خواهد بود. تنظیمات واتس‌اپ دسکتاپ به شش دسته‌بندی تقسیم می‌شود: General, Account, Chats, Notifications, Storage, Help. این برنامه در مجموع تا حد زیادی شبیه اسکایپ به نظر می‌رسد، ولی دارای المان‌های طراحی تخت و حباب پیام سبز رنگ مرسوم واتس‌اپ است.

WABetaInfo اضافه کرد که نسخه جدید به macOS نیز می آید. تغییرات اصلی یک رابط کاربری بهبود یافته خواهد بود، اما ETA هنوز ناشناخته است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا