گجت و پوشیدنی

معرفی ساعت موتو واچ 100 با عمر باتری 2 هفته ای

موتورولا امروز یک ساعت هوشمند جدید با نام موتو واچ 100 رونمایی کرد که که چند روز پیش فاش شده بود. برخلاف آخرین ساعت با برند موتو 360 که در سال 2019 عرضه شد، این محصول جدید از Wear OS چشم پوشی کرده و سفر نرم افزاری را از ابتدا با سیستم عامل کاملاً جدید Moto OS آغاز کرد.

این پلتفرم به طور چشمگیری عمر باتری را افزایش داده، که در بهترین حالت تا حد دو هفته می باشد. موتو واچ 100 در اندازه یک کیس، 42 میلی‌متر عرضه می‌شود. این ساعت صفحه نمایش LCD دایره ای 1.3 اینچی (در دنیای پر از OLED روی ساعت ها شگفت انگیز است)، با حالت همیشه روشن دارد. به هر حال، 26 حالت ورزشی، ردیابی SPO2، مانیتور ضربان قلب، ژیروسکوپ، شتاب سنج و اندازه بند 20 میلی متری برای تغییرات آسان دریافت می کنید.

بدنه آن آلومینیومی است و می‌توانید بین رنگ‌های نقره‌ای گلاسیر و مشکی فانتوم انتخاب کنید. این ساعت در برابر آب 5ATM مقاوم است و از GPS، GLONASS و BeiDou و همچنین بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. باتری 355 میلی آمپری آن در عرض یک ساعت از صفر به کامل شارژ می شود. وزن این ساعت 45.8 گرم و ابعاد آن 42 در 46 در 11.9 میلی متر است. موتورولا ساعت هوشمند موتو واچ 100 را با قیمت 99.99 دلار در اختیار مشتریان قرار می دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا