نرم افزار و اینترنت

نرم افزار 1Password 8 برای ویندوز منتشر شد

جدیترین به روز رسانی اصلی 1Password اکنون طور رسمی برای ویندوز 11 در دسترس است. نسخه ای که 1Password 8 نام دارد، دارای طراحی کاملاً تازه و قابلیت های بهره وری و امنیتی جدید است. همانطور که در گذشته اشاره کردیم، دسته ها از نوار کناری به منوی کشویی منتقل شده اند و همچنین آیکون های جدید و گزینه تغییر به حالت تاریک را مشاهده خواهید کرد.

نسخه جدید به گونه ای ساخته شده است که سریعتر از نسخه قبلی خود باشد، با قابلیتی به نام دسترسی سریع که راهی برای یافتن و استفاده از اطلاعات کاربری ذخیره شده حتی زمانی که برنامه 1Password باز نیست، در اختیار شما قرار می دهد.نسخه جدید به گونه ای ساخته شده که سریعتر از نسخه قبلی خود باشد و با قابلیتی به نام Quick Access که راهی برای یافتن و استفاده از اطلاعات کاربری ذخیره شده حتی زمانی که برنامه 1Password باز نیست، در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین یک ویژگی جدید Item Catalog وجود دارد که شما را در فرآیند مشاهده یا افزودن موارد راهنمایی می‌کند و پیشنهادهای هوشمندانه‌ای که به محض تایپ عبارت جستجوی خود مطابقت را توصیه می‌کنند. از نظر امنیتی، 1Password 8 با داشبورد Watchtower جدید همراه است که به شما کمک می‌کند رمزهای عبور ضعیف یا در معرض خطر و لاگین‌های دو مرحله‌ای غیرفعال را شناسایی کنید.

همچنین می‌توانید موارد حذف‌شده را بازیابی کنید، که می‌تواند برای هنگام وقوع حوادث بسیار مفید باشد، و می‌توانید جزئیات ورود به سیستم را با هر کسی از طریق Psst به اشتراک بگذارید! این شرکت ویژگی اشتراک گذاری رمز عبور را در ماه اکتبر معرفی کرد و به شما راهی می دهد تا با خیال راحت لاگین ها را با همکاران یا مشتریان خود به اشتراک بگذارید، حتی اگر خودشان حساب کاربری نداشته باشند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا