نرم افزار و اینترنت

ویندوز 11 یک اپلیکیشن Media Player جدید دریافت کرد

مایکروسافت یک اپلیکیشن Media Player جدید برای ویندوز 11 ایجاد کرده و امروز آزمایش برنامه با ویندوز اینسایدر در Dev Channel را آغاز می کند. اپلیکیشن بازطراحی شده Media Player هم از صدا و هم ویدیو پشتیبانی کرده و شامل طراحی است که با بهبودهای رابط کاربری بهتر همسان می شود.

دیو گروچوکی، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت، در این خصوص بیان کرد:

در قلب Media Player یک کتابخانه موسیقی با امکانات کامل است که به شما امکان می‌دهد به سرعت موسیقی را مرور و پخش کنید، همچنین فهرست‌های پخش ایجاد و مدیریت کنید. به روز رسانی جدید جایگزین برنامه Groove Music خواهد شد.

پخش در این اپلیکیشن Media Player جدید شامل آلبوم هنری یا تصاویر هنرمند است که هم در حالت های تمام صفحه و هم در گزینه پخش کوچک ظاهر می شود. این نرم افزار همچنین از ویدیو پشتیبانی می کند که معمولاً در ویندوز 10 و ویندوز 11 در یک برنامه فیلم و تلویزیون جداگانه مدیریت می شود.

به گفته گروچوکی، تمام محتوای شما در پوشه‌های موسیقی و ویدیو در رایانه به‌طور خودکار در کتابخانه شما ظاهر می‌شود، اما می‌توانید به Media Player هم بگویید که کجا به دنبال محتوای اضافی در تنظیمات برنامه باشد. واضح است که این برنامه همچنین برای جایگزینی برنامه قدیمی Windows Media Player طراحی شده که امروزه هنوز در ویندوز 11 وجود دارد.

مایکروسافت می گوید این برنامه قدیمی همچنان در ابزار ویندوز در دسترس خواهد بود، اما به نظر می رسد که Media Player جدید برای ویندوز 11 به زودی راه اصلی برای تماشای ویدیو و گوش دادن به صدا در سیستم عامل خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا