گوناگون

رونمایی انکر از جاروبرقی رباتیک هیبریدی Eufy Robovac X8

انکر به تازگی جاروبرقی رباتیک هیبریدی Eufy Robovac X8 را در هند عرضه کرده است. محصول جدید یک ربات جاروبرقی 2 در 1 است که هم قابلیت تمیز کردن و هم گرد گیری کردن را دارد.

جاروبرقی رباتیک هیبریدی جدید Eufy Robovac X8 دارای سیستم ناوبری لیزری iPath است که به آن امکان می دهد مسیر تمیز کردن دقیق را بدون دخالت کاربر پیمایش کرده و دنبال کند. علاوه بر این، از اتصال WiFi نیز پشتیبانی می کند و حتی با دستیار گوگل و آمازون الکسا برای دستورات صوتی سازگار است. Eufy Robovac X8 Hybrid با برنامه Eufy Home جفت شده و امکان کنترل از راه دور، تمیز کردن قابل تنظیم را فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد از بین حالت های تمیز کردن چندگانه نیز یک گزینه را انتخاب کنند.

در زیر کاپوت، جاروبرقی ربات یک توربین دوقلو با قدرت مکش 2000 پاسکال را در خود جای داده است. این شرکت ادعا می کند که توربین ها حتی به تمیز کردن 57.6 درصد بیشتر موهای حیوانات خانگی کمک می کنند. از آنجایی که این یک محصول هیبریدی 2 در 1 است، دارای چهار حالت تمیز کردن و یک مخزن آب 250 میلی لیتری بوده که می تواند آب را برای حدود 140 دقیقه تمیز کردن و تا 180 دقیقه جاروبرقی نگه دارد و جعبه گرد و غبار آن ظرفیت 400 میلی لیتری دارد.

ابعاد این گجت 345 در 345 در 97.2 میلی‌متر است و از یک بسته باتری بزرگ 5200 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود. جاروبرقی رباتیک هیبریدی Eufy Robovac X8 توسط شرکت انکر در هند با قیمت 34999 روپیه عرضه شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا