رپورتاژ آگهی

آشنایی و بررسی کامل انواع مختلف هولدر موبایل

موبایل‌ها اکنون به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده اند و وجود آن‌ها موجب آسایش و راحتی بیش‌تر برای ما است. اما می‌توان برای موبایل تجهیزات جانبی تهیه کرد و به کارایی و قدرت آن افزود.

این تجهیزات جانبی انواع مختلفی دارند و بهتر است هر کدام از آن‌ ها را به خوبی بشناسیم تا در صورت لزوم بهترین انتخاب را در خرید آن‌ها داشته باشیم. یکی از این ابزارهای کاربردی هولدر یا نگه‌دارنده موبایل است.

این وسیله به شما در نگه داشتن موبایل یا چنین گجتی کمک می‌کند و باعث می‌شود شما بدون استفاده از دست بتوانید موبایل خود را در مکانی مناسب نگه دارید. این هولدرها می‌توانند برای کاربران موبایل خصوصا برای کسانی که مایل‌اند از موبایل خود در هنگام رانندگی استفاده کنند بسیار مفید باشند. در این بخش با بهترین نوع نگهدارنده گوشی یا هولدر موبایل در انواع مختلف آشنا خواهید شد.

معرفی بیشتر هولدرها

در ادامه هولدرها را بیش‌تر بررسی کرده و انواع مختلف آن را نیز معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید پایه‌های نگه‌دارنده هولدر را بر روی مکان‌های مختلفی از جمله در خانه، خودرو یا محل کار قرار دهید.

به کمک هولدر یا نگه‌دارنده شما می‌توانید بدون آن که یکی از دست‌های خود را اشغال کنید یا به علت گرفتن موبایل در دست خود احساس خستگی کنید موبایل‌تان را در نقطه‌ای ثابت و بدون حرکت قرار دهید. ضمنا با استفاده از هولدر دیگر شما دغدغه افتادن موبایل‌تان و آسیب دیدنش را هم ندارید.

در واقع استفاده از هولدر موبایل باعث می‌شود تا شما با راحتی و امنیت بالا از موبایل خود به خصوص در طولانی مدت استفاده کنید. معمولا نگه‌دارنده‌ها به قفل‌های گیره‌ای یا مغناطیسی (مگنتی) مجهز هستند و که بوسیله آن بتوان پایه را بر روی یک سطح قرار داد و موبایل را به وسیله آن نگه داشت.

اکثر هولدرها را  نیز می‌توان برای خودرو نیز استفاده کرد اما مکانی که هر کدام می‌توانند در خودرو نصب شوند متفاوت است. برای مثال برخی بر روی دریچه کولر یا بعضی بر روی آینه یا فرمان و غیره نصب می‌شوند. شما باید با توجه به میل خود میان این انواع انتخاب کرده و بهترین را خریداری کنید. در ادامه با انواع هولدر موبایل آشنا می‌شویم.

انواع هولدر موبایل

هولدر قابل نصب بر روی دریچه کولر

این نوع از هولدرها را می‌توان با استفاده از گیره‌های مقطعی که دارند به تمام دریچه‌های کولر ماشین‌ها متصل کرد. هولدر‌های قابل نصب بر دریچه کولر برای تمام افراد و خودروها عرضه می‌شود و اشخاص عموم می‌توانند آن را تهیه و به راحتی استفاده کنند.

این دسته از نگه‌دارنده‌ها معمولا با سیلیکون ساخته می‌شوند و در برابر ضربات و توقف‌های ناگهانی خودرو مقاومت داشته و موبایل را به خوبی در این شرایط نگه می‌دارند همچنین به دریچه کولر نیز آسیب نمی‌زنند. اگر این هولدرها قابلیت چرخش 360 را نیز داشته باشند برای کاربران می‌توانند بسیار مفید باشند.

هولدر مغناطیسی (مگنت)

سطحی که در این هولدر برای نگه داشتن موبایل استفاده می‌شود دارای خاصیت آهن‌ربایی یا مغناطیس است و این نوع از نگه دارنده‌ها را می‌توان بر روی داشبورد یا شیشه ماشین نصب کرد. همچنین بخش دیگر هولدر یعنی همان چیزی که باید توسط آهن‌ربا جذب شود هم بر پشت موبایل نصب می‌شود.

هولدر چسبی

نگه‌دارنده‌های چسبی از نوار چسبی دو طرفه استفاده می‌کنند. این هولدرها هم برای کاربری عمومی کاملا مناسب هستند و توسط همان چسب بر روی تمام سطوح صاف صیقلی نصب می‌شوند. این دسته از هولدرها هم بر روی داشبورد و شیشه خودرو قابل نصب هستند و همچنین می‌توان آن‌ها را بر روی میز خانه یا محل کار استفاده کرد.

هولدر مناسب برای اسلات سی‌دی

اگر شما هم در خودروی خود یک اسلات سی‌دی دارید که از آن استفاده چندانی نمی‌کنید می‌توانید با خریداری این نوع از هولدرها از این بخش هم استفاده کنید. این نگه‌دارنده یا استندها بر روی اسلات به راحتی نصب و برداشته می‌شود.

هولدر گردن

با این نگه دارنده کار شما بسیار راحت می‌شود و می‌توانید بدون خستگی از موبایل یا تبلت خود استفاده کنید. این نوع بر روی گردن کاربر قرار گرفته و موبایل را در مقابل صورت قرار می‌دهد.

هولدر روی میز

هولدرهای رومیزی را می‌توان همان‌گونه که از نامش پیداست بر روی میز نصب کرد و بدون اینکه ارگونومی بدن به هم بریزد از موبایل در زوایا و جهت‌های مختلف استفاده کرد. همچنین این نگه‌دارنده‌ها باعث برقراری نظم در میز فرد می‌شود.

در این مقاله سعی داشتیم شما را با انواع هولدرهای موبایل یا همان استند و نگه‌دارنده موبایل آشنا کنیم. البته تعدادی از نگه‌دارنده‌ها مانند هولدر دسته صندلی، هولدر مناسب برای نصب بر روی آفتاب‌گیر، هولدر فرمان، هولدر جا لیوانی و انگشتی نیز در این مقاله نگنجیدند.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا