فوجی‌فیلم از دوربین عکسبرداری فوری Instax Mini Evo با ساختار پریمیوم، وضوح بالاتر نسبت به مدل‌های قبلی و ادغام بهبودیافته با گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد. همانند سایر دوربین‌های Instax، می‌توانید عکس بگیرید و فوراً آنها را در فیلم Instax Mini فوجی‌فیلم با اندازه کارت اعتباری چاپ کنید، اما این دوربین تعدادی ویژگی را ارائه می‌کند که در مدل‌های قبلی موجود نیست.

دوربین Instax Mini Evo مثل سایر دوربین‌های هیبریدی سری Instax یک نمایشگر LCD دارد که اجازه می‌دهد قاب تصویر خود را به‌خوبی ببندید. با این حال، مدل جدید اولین دوربین Instax با اهرم چاپ و صفحه فیلتر لنز/فیلم است. این به شما امکان می دهد یک عکس بگیرید و سپس از بین 100 ترکیب افکت (از جمله “فوکوس نرم”، “نشت نور”، “تک رنگ” و “رترو”) انتخاب کنید و سپس با کشیدن اهرم چاپ، تصویر را چاپ کنید. فوجی فیلم می‌گوید این دستگاه دو برابر مدل‌های قبلی رزولوشن نوردهی دارد.

Instax Mini Evo در واقع یک مینی چاپگر برای گوشی هوشمند شماست. می توانید تصاویر را از گوشی خود به Evo Mini به صورت بی سیم انتقال دهید، سپس آنها را با استفاده از دکمه “Direct Print” چاپ کنید. علاوه بر این، فوجی فیلم این قابلیت را فراهم کرده تا تصاویر چاپ شده Mini Evo را با همان قاب مخصوص Instax روی گوشی خود ذخیره کنید.

فوجی فیلم همچنین فرمت Instax Mini Film جدیدی به نام Stone Grey را معرفی کرده که پس‌زمینه در آن خاکستری است. دوربین Instax Mini Evo از تاریخ 12 آذر وارد بازار ژاپن می‌شود و از ماه فوریه به بازار آمریکا می‌رود. قیمت این دستگاه 199 دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *