مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود از دیروز در مورد به روز رسانی جدید نوامبر 2021 برای ویندوز 10 و آینده سیستم عامل صحبت کرد. خبر خوب این است که این شرکت ویندوز 10 را کنار نمی‌گذارد، اما خبر بد این است که تعداد به‌روزرسانی‌های اصلی برای سیستم عامل را کاهش می‌دهد.

مایکروسافت روند عرضه دو به‌روزرسانی در سال به یک به‌روزرسانی تغییر می دهد، بنابراین بعد از به‌روزرسانی نوامبر، نسخه بعدی در پاییز 2022 ارائه می‌شود. غول فناوری نیز این کار را انجام می‌دهد تا با ریتم ویندوز 11 همخوانی داشته باشد.

با نگاهی به آینده، مایکروسافت می‌گوید که سیستم‌عامل قدیمی‌تر تا 14 اکتبر 2025 (22 مهر 1404) پشتیبانی می‌شود، به این معنی که کاربران باید منتظر سه به‌روزرسانی اصلی دیگر باشند. برخی از اشکالات کوچک و رفع امنیتی در طول مسیر نیز باید انتظار داشت.

مایکروسافت همچنین از امروز عرضه ویندوز 11 خود را با سرعت بیشتری ادامه می‌دهد. جان کیبل، سرپرست واحد خدمات و عرضه ویندوز مایکروسافت می گوید، بر اساس تجربه مثبت ارائه به‌روزرسانی‌های جدید و بازخورد کاربران، سرعت عرضه سیستم عامل جدید را از پیش‌بینی خود بیشتر می‌کنیم و اکنون ارتقا به ویندوز 11 را به طور گسترده‌تری برای دستگاه‌های واجد شرایط در دسترس قرار می‌دهیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *