کنسول و بازی

انتشار Xbox Cloud Gaming برای کنسول های ایکس باکس

مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که این شرکت شروع به عرضه قابلیت بازی از طریق Xbox Cloud Gaming روی کنسول های ایکس باکس وان یا ایکس باکس سری X/S کرده است. طبق گفته مایکروسافت، این ویژگی به اشتراک Game Pass Ultimate نیاز دارد و در 25 منطقه «به زودی برزیل» در دسترس خواهد بود.

اما ممکن است فوراً به این ویژگی دسترسی نداشته باشید، زیرا به گفته مایکروسافت، این ویژگی ابتدا «با انتشار نوامبر شرکت برای زیرمجموعه‌ای از گیمرهای ایکس باکس» و برای همه در بازارهای پشتیبانی شده «طی هفته‌های آینده» عرضه خواهد شد.

بازی های ابری روی کنسول های ایکس باکس می تواند تعدادی برنامه کاربردی مفید داشته باشد. می‌توانید از آن برای آزمایش یا نمایش بازی‌های موجود در Game Pass بدون نیاز به دانلود کامل آنها استفاده کنید. اگر دوستی برای شما دعوت مولتی پلیر برای بازی‌ای که نصب نکرده‌اید بفرستد، Xbox Cloud Gaming به شما امکان می‌دهد بازی را استریم کنید تا بتوانید مستقیماً وارد آن شوید.

و اگر ایکس باکس وان دارید، Xbox Cloud Gaming در واقع به شما این امکان را می‌دهد که برخی از بازی‌های انحصاری نسل بعدی مانند Recompile، The Medium و The Riftbreaker را روی کنسول آخرین نسل خود بازی کنید. Microsoft Flight Simulator هنوز در دسترس نیست، اما مایکروسافت می گوید که در اوایل سال 2022 به کتابخانه بازی های ابری خود اضافه می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا