ال‌جی اولین بار در ژانویه امسال اعلام کرد که سرویس بازی ابری GeForce Now انویدیا به برخی از تلویزیون‌های این شرکت منتقل کرده، و به صورت آزمایشی در دسترس قرار می گیرد. طبق بیانیه مطبوعاتی، ال‌جی این هفته نسخه بتا را برای مدل‌های منتخب ال‌جی 4K OLED، QNED Mini LED و تلویزیون نانوسل ۲۰۲۱ ال‌جی در ۸۰ بازار عرضه می‌کند.

GeForce Now به شما امکان می‌دهد بازی‌های کامپیوتری خود را در دستگاه‌های دیگر از طریق فضای ابری بازی کنید و برنامه جدید webOS استفاده از این سرویس را در صفحه نمایش بزرگ‌تر آسان‌تر می‌کند. با این حال، بازی‌ها با سرعت 60 فریم در ثانیه و وضوح 1080p محدود خواهند شد – شما نمی‌توانید بازی‌های GeForce Now را با کیفیت 4K از طریق برنامه webOS بازی کنید. (این ویژگی در حال حاضر در انحصار ست آپ باکس Nvidia Shield TV است.)

به گفته انویدیا، سرویس GeForce Now از تمام سطوح پشتیبانی کرده که شامل لایه جدیدی که به شما امکان می‌دهد بازی‌ها را روی پادهای اختصاصی RTX 3080 خود بازی کنید. این شرکت می‌گوید، هر بازی پشتیبانی‌شده از گیم‌پد نیز کار می‌کند. اگر خودتان صاحب هیچ بازی رایانه‌ای نیستید اما همچنان می‌خواهید به این سرویس دسترسی پیدا کنید، بیش از 35 بازی رایگان برای بازی در GeForce Now وجود دارد. انویدیا می‌گوید قصد دارد با انتشار به‌روزرسانی‌هایی با همکاری ال‌جی تا سال 2022، اپلیکیشن فعلی را بهبود بخشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *