مایکروسافت اکنون به تسترها اجازه داده تا به اپلیکیشن جدید ایکس باکس برای ویندوز دسترسی داشته باشند که روند نصب بازی را از ویندوز استور بسیار بهبود می بخشد. همانطور که در اوایل این ماه گزارش کردیم، اپلیکیشن به روز شده به گیمرهای کامپیوتری اجازه می دهد تا به هر یک از عناوین نصب شده در هر پوشه ای که انتخاب می کنند، به صورت نامحدود به فایل های آن دسترسی داشته باشند.

این گزینه ای است که به رفع بسیاری از دردسرهای نصب عناوین از Xbox Game Pass برای رایانه کمک می کند و همچنین می توانید از فایل های بازی نسخه پشتیبان تهیه کرده و در صورت نیاز آنها را بازیابی کنید. پیش از این، بازی های نصب شده در پوشه WindowsApps در ریشه یک درایو نصب و روی آن قفل گذاری شده بود تا امکان تغییر یا جابه‌جایی آزادانه را از کاربران منع کند.

اپلیکیشن جدید ایکس باکس اکنون به شما امکان می دهد مکان را انتخاب کنید، و اگر بازی های موجود را نصب کرده اید، می توانید آنها را به درایوهای ثانویه منتقل کنید. سایت ورج تست های انجام داده و توانست محتویات بازی های Forza Horizon 5، Gears 5 و Microsoft Flight Simulator را با موفقیت به درایوهای ثانویه منتقل کند.

کاربران ویندوز 10 و 11 می توانند اپلیکیشن جدید ایکس باکس را از طریق برنامه Xbox Insider Hub از فروشگاه آزمایش کنند. برای دریافت اپلیکیشن به‌روزرسانی‌ شده، باید به پیش‌نمایش Windows Gaming در برنامه Xbox Insider Hub بپیوندید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *