نرم افزار و اینترنت

واتس اپ دو ویژگی جدید امنیتی به اپلیکیشن خود افزود

اخیراً، واتس‌اپ سخت در تلاش بوده تا ویژگی‌های بهبود یافته و اقدامات امنیتی بهتری را برای پایگاه کاربران پلتفرم پیام‌رسانی فوری خود ارائه دهد. آخرین آنها به شکل “گزارش در سطح پیام” و “تماس های فلش” ارائه می شود.

Message Level Reporting (گزارش در سطح پیام)

کاربران اکنون می توانند با علامت گذاری یک پیام خاص با ویژگی گزارش در سطح پیام، حساب ها را به واتس اپ گزارش دهند. این را می توان با فشار طولانی یک پیام خاص برای گزارش یا مسدود کردن یک کاربر انجام داد. این ویژگی در هنگام مسدود کردن یک کاربر، چند کلیک شما را ذخیره می کند. از سوی دیگر، گزارش سطح پیام ممکن است هنگام برخورد با پیام‌های هرزنامه، آزار و اذیت هدفمند، پیام‌های ناخواسته یا پیام‌هایی با ماهیت غیرقانونی یا مجرمانه مفید باشد. واتس‌اپ در آخرین گزارش شفاف‌سازی خود می‌گوید که تنها در ماه سپتامبر بیش از ۲.۲ میلیون حساب کاربری را مسدود کرده است.

Flash calls (تماس های فلش)

ویژگی جدید فلش کال به کاربران اندرویدی که در حال نصب یا نصب مجدد واتس‌اپ در دستگاه‌های خود هستند، این امکان را می‌دهد تا شماره تلفن خود را با یک تماس خودکار به جای پیامک تأیید کنند. واتس اپ ادعا می کند که این گزینه بسیار ایمن تر است، با توجه به اینکه همه از داخل برنامه انجام می شود. واتس‌اپ اخیراً ویژگی‌هایی را نیز منتشر کرده که به بهبود تجربه کاربر کمک می‌کند، مانند پیام‌های ناپدیدشونده، مشاهده یک بار پیام‌ها، و ویژگی جدیدی که در حال آزمایش است که به شما امکان می‌دهد آخرین بازدید خود را از افراد خاصی در لیست مخاطبین خود پنهان کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا