به گفته منابع صنعتی، هواوی تولید انبوه نسل بعدی گوشی های تاشو خود را در ماه نوامبر آغاز کرده بود. این مدل‌ها با گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ رقابت خواهند کرد، اما انتظار می‌رود قیمت آن پایین‌تر باشد.

گزارش اکونومیک تایمز می‌گوید که جلسه سرمایه‌گذار در 25 نوامبر برگزار شد که در آن Zhaoli Technology نشان داد که تولید انبوه یک لولای جدید گوشی هوشمند تاشو برای مشتری را آغاز کرده است. گفته می‌شود که ساخت این لولا ارزان‌تر است و بنابراین نرخ بازدهی بالاتری به آن داده می‌شود. در حالی که Zhaoli Technology مشخص نکرده بود که این لولاها برای چه کسی تولید می شود، ناظران صنعت معتقد بودند که این لولا برای گوشی های تاشوی هواوی است.

گوشی های تاشو، کار بزرگ بعدی در طراحی گوشی های هوشمند بوده و تقریباً هر بازیگر اصلی منابع عظیمی را برای توسعه آنها اختصاص می دهد. به هر حال، گوشی‌های تاشو با وجود اینکه نسبتاً ضخیم هستند، تاکنون اغلب دو برابر یک گوشی هوشمند معمولی قیمت داشته‌اند. بنابراین، هنگامی که گلکسی زد فلیپ 3 با برچسب قیمت مقرون به صرفه خود وارد صحنه شد، توانست تنها در 40 روز بیش از یک میلیون دستگاه بفروشد.

سامسونگ که طعم موفقیت را چشیده است، اکنون قصد دارد تا سال 2022 محموله گوشی های تاشو را از 7 میلیون به 13 میلیون افزایش دهد که شامل 4 میلیون گلکسی زد فولد و 9 میلیون مدل گلکسی زد فلیپ می شود. از سوی دیگر، رقیب اصلی سامسونگ در فضای تاشو – هواوی – در حال حاضر به دلیل محدودیت های ایالات متحده در این بازی عقب مانده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *