نرم افزار و اینترنت

پنچ اپلیکیشن برای زمان بندی ارسال پست در اینستاگرام

گاهی اوقات شما می دانید چه چیزی را می خواهید پست کنید و چه زمانی می خواهید آن را پست کنید. یا شاید نظری داشته باشید که می‌خواهید بیان کنید که می‌دانید برای لحظه یا رویداد آینده کاملاً مرتبط خواهد بود. یا ممکن است این باشد که شما یک اینفلوئنسر هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که جریان یکنواختی از محتوا را در اختیار دارید، بنابراین می‌خواهید پست‌ها را برای مواقعی برنامه‌ریزی کنید که می‌دانید فعال نخواهید بود (یا به اینترنت دسترسی ندارید).

خوشحال می شوید که بدانید اپلیکیشن هایی وجود دارند که برای چنین موقعیت هایی تخصصی هستند. ما به شما 5 اپلیکیشن برای انجام این کار به شما نشان خواهیم داد. در حالی که همه اپلیکیشن های آیفون زیر برای دانلود رایگان هستند، همه آنها خریدهای درون برنامه‌ای دارند.

Planoly

ابتدا با اپلیکیشن Planoly شروع می کنیم – یک اپلیکیشن Instaplanner که از یک شبکه برای برنامه ریزی، زمان بندی و انتشار پست ها (و همچنین Reels) در اینستاگرام استفاده می کند. این اپلیکیشن همچنین به شما امکان می دهد معیارها و تجزیه و تحلیل های پست را مشاهده کنید تا بتوانید مطمئن شوید که پست شما فلاپ (شکست نخورده) نشده است.

اپلیکیشن Planoly برای iOS در اپ استور و برای اندروید در گوگل پلی استور در دسترس است.

Buffer

Buffer یکی دیگر از اپلیکیشن زمان بندی پست اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند پست‌های خود را برنامه‌ریزی کرده و پس از انتشار بازخورد آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. از نمای تقویم برای کشیدن و رها کردن پست ها به شکاف های روز/زمان برای زمان بندی آسان استفاده کنید.

اپلیکیشن Buffer برای iOS در اپ استور و برای اندروید در گوگل پلی استور در دسترس است.

Preview

Preview ابزارهای معمولی پس از زمان بندی و تجزیه و تحلیل را به همراه چند ویژگی اضافی مفید ارائه می دهد. با این اپلیکیشن می توانید ایده‌های زیرنویس، توصیه‌هایی برای هشتگ‌ها و موارد دیگر دریافت کنید.

اپلیکیشن Preview برای iOS در اپ استور و برای اندروید در گوگل پلی استور در دسترس است.

Content Office

اپلیکیشن زمان‌بندی ارسال پست اینستاگرام با افزایش بصری Content Office، به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌های اینستاگرام را برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنند و در عین حال “راهنمایی بازاریابی و بصری برای رشد برندشان در اینستاگرام” را یاد بگیرند. مانند زیبایی شناسی و استفاده از جلوه های بصری برای ایجاد تم های منسجم؟ شاید این Instaplanner برای شما باشد.

Content Office برای iOS در اپل اپ استور در دسترس است.

Plann

جدای از زمان بندی پست ها، اپلیکیشن Plann ایده‌ها و توصیه‌های محتوا و همچنین نکات استراتژی را ارائه داده تا اطمینان حاصل کنید که تعامل اینستاگرام خود را به حداکثر می‌رسانید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین زمان برای ارسال مطلب چه زمانی است؟ Plann می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

اپلیکیشن Plann برای iOS در اپ استور و برای اندروید در گوگل پلی استور در دسترس است.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا