نرم افزار و اینترنت

آپدیت هدست Quest با قابلیت های تازه

بخش Reality Labs شرکت متا، جدیدترین بروزرسانی بزرگ را برای دو هدست Quest و Quest 2 تا پایان سال ارائه می‌کند که با برخی ویژگی های مفید همراه است. یکی از آنها به شما این امکان را می دهد که خود را در حالی که در یک بازی یا برنامه هستید ضبط کنید.

اگر صاحب یک هدست واقعیت مجازی هستید، احتمالاً ویدیوهایی مانند تصویر فوق را دیده اید که در آن می توانید نحوه عملکرد فیزیکی یک بازی را ببینید. قبل از امروز، برای گرفتن فیلم از دیدگاه واقعیت ترکیبی به تجهیزات خاصی نیاز داشتید. با آپدیت جدید، می توانید به جای آن از گوشی خود استفاده کنید.

Mobile mixed reality camera

به طور طبیعی، نتیجه نهایی به اندازه ویدیوی بالا صیقلی نیست، اما همچنان می‌توانید از نحوه اجرای بازی‌هایی مانند Beat Saber در دنیای واقعی ایده بگیرید. برای استفاده از دوربین جدید واقعیت ترکیبی موبایل، به یک آیفون ایکس اس یا بالاتر با iOS 11 یا بالاتر نیاز دارید. با انتشار امروز، حدود دوازده بازی از جمله Superhot VR، Pistol Whip و Synth Riders از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند.

این به روز رسانی همچنین شامل تعدادی ویژگی است که به گفته متا بزودی در کنفرانس Connect خود در اواخر اکتبر ارائه می شود. برای شروع، اکنون می توانید از طریق برنامه مسنجر در هدست های Quest و Quest 2 تماس های صوتی برقرار کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد نه تنها با سایر کاربران Quest، بلکه می توانید با دوستان فیس بوک خود نیز تماس بگیرید.

از امروز، برخی بازی‌ها به شما امکان می‌دهند از اطلاعات ذخیره شده خود در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید. این ویژگی ممکن است بلافاصله پس از دانلود به‌روزرسانی در هدست شما در دسترس نباشد. دلیلش این است که Reality Labs می‌گوید آن را با سرعت کمتری عرضه می‌کند تا مطمئن شود که درست کار می‌کند. علاوه بر این، این یک ویژگی انتخابی برای توسعه دهندگان است، بنابراین هر بازی ممکن است حتی پس از اینکه به طور گسترده در دسترس باشد از آن پشتیبانی نکند.

اگرچه در پلتفرم Quest جدید نیست، اما به‌روزرسانی امروز برچسب آزمایشی اعمال شده روی ویژگی‌های اشتراک‌گذاری چند کاربره و برنامه‌ای که در ابتدای سال معرفی شده بودند را نیز حذف می‌کند. در نهایت، اگرچه مستقیماً با به‌روزرسانی امروز مرتبط نیست، در هفته‌های آینده Reality Labs قصد دارد گزینه‌های سفارشی‌سازی جدیدی را برای Horizon Workrooms معرفی کند. برای شروع، شما می توانید از بین چندین محیط اداری مجازی انتخاب کنید و می توانید فضا را با پوسترهای سفارشی و لوگوی شرکت خود تزئین کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا