نرم افزار و اینترنت

گوگل از ویژگی های جدید اندروید برای پایان سال 2021 خبر داد

گوگل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به زودی برای اندروید دارد، که شامل ویجت‌های جدید برای یوتیوب موزیک، گوگل پلی بوک، و گوگل فوتوز، ویژگی های جدید Android Auto و به‌روزرسانی‌های گوگل اسیستنت و فوتوز می شود.

بیایید با عملکرد کلید دیجیتال ماشین شروع کنیم. این مورد اکنون در پیکسل 6 و 6 پرو و همچنین سامسونگ گلکسی اس 21 در کشورهای منتخب فعال است. در حال حاضر فقط با خودروهای سازگار BMW کار می کند. در مرحله بعد، Family Bell وجود دارد که به شما و خانواده‌تان هشدار می‌دهد که زمان لحظات مهمی در طول روز باشد. هشدارها از طریق تلفن، بلندگوی خانگی یا نمایشگر هوشمند دریافت می‌شوند.

به غیر از “زنگ”های مشترک، می توانید “زنگ” را نیز در دستگاه های خود تنظیم کنید تا بتوانید اهداف فردی خود را نیز حفظ کنید. برای تعطیلات، زنگ‌های پیشنهادی شامل آبیاری درخت، شب فیلم خانوادگی، یا داوطلب شدن برای حمایت از یک هدف محلی است.

سه اپلیکیشن گوگل در حال دریافت ویجت های جدید هستند. ویجت جدید Google Play Books به شما امکان می‌دهد به کتابخانه کامل خود دسترسی داشته باشید و پیشرفت کتاب صوتی را پیگیری کنید، ویجت جدید YouTube Music کنترل‌های بازپخش و آهنگ‌های اخیراً پخش‌شده را در صفحه اصلی شما قرار می‌دهد، و ابزارک جدید Google Photos People & Pets به شما امکان می‌دهد چند مورد را انتخاب کنید. چهره ها و یک قاب مناسب، و سپس ویجت صفحه اصلی شما را با نزدیکترین و عزیزترین شما تزئین می کند.

ویجت جدید Photos هفته آینده عرضه می شود، در حالی که بقیه برنامه زمان بندی انتشار نامشخصی دارند. صحبت از گوگل فوتوز شد، این هفته Memories جدید در اپلیکیشن منتشر می‌شود که مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به تعطیلات، و همچنین نقاط عطف مهمی مانند تولد و فارغ‌التحصیلی را در بر می‌گیرد. کنترل‌های خاص به شما این امکان را می‌دهند که در صورت تمایل آنها را تغییر نام، شخصی‌سازی، تصحیح و حذف کنید.

بازنشانی خودکار مجوزها برای اپلیکیشن هایی که مدتی است از آن‌ها استفاده نکرده‌اید، ماه آینده در اندروید نسخه ۶.۰ و بالاتر از طریق سرویس‌های گوگل پلی در دسترس خواهد بود. این ویژگی به‌طور خودکار مجوزهای زمان اجرا، که به اپلیکیشن اجازه میداد به داده‌ها دسترسی داشته باشند یا از طرف شما اقداماتی را انجام دهند، پس از مدتی غیرفعال بودن را خاموش می‌کند. پس از باز کردن بعدی هر اپلیکیشن، مجوزها دوباره روشن می شوند.

Gboard ترکیب‌های جدید Emoji Kitchen را دریافت می‌کند – اکنون می‌توانید از ایموجی جعبه هدیه بسته‌بندی شده و همچنین مجموعه‌ای کاملاً جدید از دوستان خزدار برای ایجاد ترکیب‌های جذاب استفاده کنید. این موارد امروز در دسترس کاربران بتا Gboard هستند و در هفته‌های آینده برای همه در دسترس خواهند بود.

در نهایت، Android Auto را می‌توان تنظیم کرد که وقتی گوشی اندرویدی خود را به ماشین سازگار خود متصل می‌کنید، به‌طور خودکار راه‌اندازی شود، و احتمالاً مانند ما می‌پرسید که چرا این ویژگی قبلاً یک ویژگی نبوده است. هنگامی که در جاده هستید، «به زودی» به پاسخ‌های هوشمند دسترسی خواهید داشت، بنابراین می‌توانید با «گوگل اسیستنت» راحت‌تر به یک متن پاسخ دهید. همچنین “به زودی”، امکان استفاده از صدای خود برای جستجوی سریعتر موسیقی در برنامه های رسانه ای شما

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا