ایسر به تازگی در هند از دو دستگاه تصفیه هوای جدید با نام های Acerpure Cool C2 و Acerpure Pro P2 رونمایی کرد. دو محصول دارای یک فیلتر 4 در 1 مدل HEPA هستند که باکتری‌های مضر، ویروس‌ها، آلرژن‌ها و آلاینده‌ها را از اتاقی که در آن دستگاه تصفیه‌کننده هوا استفاده شده، حذف می‌کند. این امر خانه ای امن تر و سالم تر را تضمین می کند.

ایسر دو دستگاه تصفیه هوای جدید را به‌عنوان توانایی رفع میل به هوای قابل استنشاق با فناوری پیشرفته فیلتراسیون و ویژگی‌های هوشمند خود معرفی می‌کند. فیلتر هپا 4 در 1 قادر است تا 99 درصد باکتری های موجود در هوا و 99.97 درصد گرد و غبار بسیار ریز را از بین ببرد. این تصفیه کننده همچنین در برابر ذرات با قطر آیرودینامیکی کمتر از 1.0 و 0.1 میکرومتر (PM1.0) و آلرژن ها فعال است.

Acerpure Cool جدا از اینکه یک تصفیه کننده هوا است، به عنوان یک فن برای پخش هوای تازه فیلتر شده نیز عمل می کند، چراکه دارای یک گردشگر هوای پیشرفته است. سیرکولاتور متحرک است و می تواند هوا را به گردش درآورده و بدون زحمت 90 درجه به سمت بالا/پایین و 80 درجه به سمت چپ به راست نوسان کند. هوا می تواند به فاصله 12 متر برسد.

علاوه بر این، یک صفحه نمایش LCD در جلو وجود دارد که به لطف سنسور هوشمندی که کیفیت هوا را تشخیص می دهد، داده های کیفیت هوا را در زمان واقعی نشان می دهد. سرعت فن به طور خودکار بسته به کیفیت هوا افزایش یا کاهش می یابد. این دستگاه‌ها صداهای کم‌تری تولید می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که هنگام کار، خواب شما را مختل نمی‌کند. همچنین می توان نمایشگر را خاموش کرد تا مطمئن شود خواب شما مختل نمی شود.

در مورد قیمت ها، Acerpure Cool C2 قیمتی معادل 227 دلار دارد، در حالی که Acerpure Pro P2 با قیمت 294 دلار راهی بازار می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *