شیائومی 11 لایت NE مقرون به صرفه ترین مدل از سری گوشی های هوشمند می 11 است. این دستگاه ابتدا در کنار سری شیائومی 11T در اواسط سپتامبر معرفی شد. تقریباً سه ماه پس از انتشار، این گوشی اکنون دریافت به‌روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced Edition را آغاز کرده است.

شیائومی 11 لایت 5G NE با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 معرفی شد. این شرکت اکنون شروع به ارائه به‌روزرسانی نسخه پیشرفته MIUI 12.5 برای این گوشی کرده است. آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه در حال حاضر در هند و ترکیه با شماره‌های ساخت V12.5.4.0.RKOINXM و V12.5.4.0.RKOTRXM در دسترس است. مانند هر به‌روزرسانی دیگر سیستم OTA، این مورد نیز به صورت دسته‌ای ارائه می‌شود.

در نتیجه، انتشار نرم افزار جدید ممکن است مدتی طول بکشد تا به کاربران خاصی برسد، در حالی که دیگران ممکن است زودتر به آن دسترسی پیدا کنند. در پایان روز، به روز رسانی باید برای هر واحد در تمام مناطق در روزهای آینده در دسترس باشد. با این حال، شیائومی 11 لایت NE 5G در بخش قیمتی خود شبیه هیچ گوشی هوشمند دیگری شیائومی نیست. این به این دلیل است که این شرکت قول داده که 3 به روز رسانی اندروید را به همراه 4 سال به روز رسانی امنیتی برای آن ارائه دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *