نرم افزار و اینترنت

ویژگی جدید جستجوی گوگل در کمک به پیدا کردن پزشک

گوگل تغییرات زیادی را در جستجو ارائه کرده که یافتن پزشکانی را که به زبان شما صحبت می کنند و بر اساس طرح بیمه تان، شما ویزیت می کنند، آسان تر می کند. این شرکت گفت 75 درصد از مردم برای اطلاعات سلامت به گوگل مراجعه می کنند، بنابراین امیدوار است این تغییرات نتایج جستجوی افراد را مرتبط تر کند.

اولین تغییر برای کاربران قدیمی جستجو مفید خواهد بود. گوگل اکنون این امکان را فراهم کرده است که نتایج بیشتری را فیلتر کند تا ارائه دهندگان سلامت که Medicare را می‌پذیرند نیز شامل شود. برای کسانی که خارج از آمریکا هستند، Medicare طرحی است که عمدتاً توسط افراد بالای 65 سال استفاده می شود.

علاوه بر فیلتر مدیکر، گوگل این امکان را برای ارائه دهندگان فراهم کرده است که زبان هایی را که در دفاترشان صحبت می شود فهرست کنند. تا کنون، گوگل از افزودن بیش از 12 زبان پشتیبانی می کند که از جمله آنها می توان به زبان اشاره اسپانیایی و آمریکایی اشاره کرد. در حالی که انگلیسی زبان اصلی در آمریکا است، اسپانیایی جایگاه مهمی در بسیاری از ایالت ها از جمله کالیفرنیا و تگزاس دارد و بیش از 25 درصد از جمعیت آنها قادر به صحبت به زبان اسپانیایی هستند.

در نهایت، گوگل گفت که در حال بررسی با پزشکان محلی است تا مطمئن شود اطلاعات آنها در گوگل به روز است. پزشکان می‌توانند پروفایل کسب‌وکار گوگل خود را با اطلاعات مهمی مانند ساعات کاری، خدمات و موارد دیگر ادعا کرده و به‌روزرسانی کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا