صوتی و تصویری

عرضه مانیتور فوق عریض لنوو تینک ویژن E29w-20

اوایل امروز، لنوو مانیتور LED تینک ویژن E29w-20 فوق عریض خود را به بازار چین عرضه کرد. تینک ویژن 29 اینچی با قیمت پایه 1499 یوان (235 دلار) در منطقه موجود است. تینک ویژن E29w-20 دارای حاشیه‌های بسیار نازک در سه طرف بوده و به پایه‌ای ارگونومیک مجهز است که عملکردهای شیب، چرخش و بالابر را ارائه می‌کند و تنظیم آن را آسان و استفاده را راحت می‌کند. این مانیتور دارای دو بلندگوی 3 واتی برای خروجی صدای بلند و واضح است.

لنوو E29w-20 دارای یک پنل 29 اینچی IPS با رزولوشن 2560 در 1080 پیکسل است که 99 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد. علاوه بر آن، E29w-20 دارای نرخ رفرش 90 هرتز، زمان پاسخگویی 4/6 میلی ثانیه و AMD FreeSync است. پنل IPS در این مانیتور قادر به حداکثر روشنایی 300 نیت است، زاویه دید تا 178 درجه را امکان پذیر می کند و نسبت کنتراست چشمگیر 1000:1 را ارائه می دهد.

اما چیزی که این مانیتور را در بخش فوق عریض 29 اینچی متمایز می کند اینست که از فناوری نور آبی کم طبیعی لنوو بهره می برد تا فشار چشم را بدون تغییر در خروجی رنگ کاهش دهد. همانطور که می دانید، فیلترهای معمولی نور آبی مانند تنظیم حالت شب باعث زرد شدن خروجی نمایشگر و انحراف رنگی می شوند. فناوری نور آبی کم طبیعی این مشکل را با کاهش نور آبی در سطح سخت افزاری حل می کند و شما را قادر می سازد تا رنگ های دقیق را در عین محافظت از چشمان خود مشاهده کنید. این مانیتور دارای پورت های چند رسانه ای DP 1.2 (دیسپلی پورت) و HDMI 1.4 است. مانیتور همچنین یک راه حل مدیریت کابل را در قالب یک گیره سیم ارائه می دهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا